Saturday, 20 August 2016

PERMATA SUNTI UBATI DAN CEGAH KEPUTIHAN

Assalamualaikum...



Berapa banyak produk penjagaan bahagian intim yang korang ada?Kalau jawapan nya "belum ada' korang patut ada satu yang kebaikan nya bukan 1 tapi 10. Untuk penjagaan kesihatan bahagian intim yang mampu merawat dan mencegah masalah yang kerap dialami wanita seperti keputihan, Vagina kering , radang, gatal-gatal ,kemaluan berbau dan apa saja masalah melibatkan bahagian intim kita, Feminine Wash Permata Sunti adalah produk yang terbaik untuk mencegah dan merawat terutamanya masalah keputihan.Ada bermacam produk dan cara untuk merawat keputihan tapi  Feminine Wash Permata Sunti adalah yang terbaik untuk merawat keputihan dalam masa yang singkat.Nak beli permata sunti? whatsapp 019 488 4682 - Wanita Cantik  ni menjual Permata Sunti. :)



Saya sendiri dah menggunakan Permata Sunti ni.Memang saya sangat-sangat berpuas hati.Ada beberapa perkara yang membuatkan saya jatuh cinta dengan Permbersih Wanita Permata Sunti ni.

1-Bau yang harum.Bau botol nya saja dah harum.heheh
2-jimat..picit sikit saja di tapak tangan dan ratakan dengan sedikit air untuk menghasilkan buih.
3-kesan nya sepantas 3 saat.Rasa sejuk je.rasa segar..
4-isi kandungan yang banyak. Banyak sampai melimpah-limpah  tau.
5-Boleh bertahan 3-4 bulan sebotol...Kan lebih jimat tu...
6-Tapak tangan rasa lembut selepas guna
7-Boleh digunakan setiap peringkat umur .
8-kesan Boleh dirasai dalam masa hanya seminggu

Itu lah sebahagian pengalaman saya sepanjang menggunakan Permata Sunti .Baru guna seminggu..hehe..Saya percaya kalau guna lama lagi mesti lagi banyak kesan baiknya.

Jadi pilihan artis popular tau...:)



Mesti ada yang tertanya-tanya  apa kelebihan Feminine wash Permata Sunti berbanding produk lain?kalau melibatkan bahagian intim kita agak takut nak gunakan ubat atau produk yang sebarangan.Tapi Permata Sunti dihasilkan melaui berberapa kajian dan bertahun masa yang mereka ambil untuk menghasilkan Permata Sunti.Bahan herba yang mereka gunakan juga adalah dari luar negara dan yang berkuaaliti sahaja jadi ia melibatkan kos yang agak tinggi.

testimoni pengguna Permata Sunti

Antara bahan semula jadi yang terdapat didalam Permata Sunti:-

Pati Pinang Muda
Manjakani
Akar serapat
Sireh
temu Kunci

Kenapa semua wanita perlu memiliki Pembersih Wanita Permata Sunti?

1-Menghilangkan dan mengeringkan  keputihan yang kronik
2-Mengatasi masalah vagina gatal,berbau dan longgar
3-Merapatkan lalauan rahim
4-Menyembuhkan luka bersalin dengan lebih cepat
5-menghilangkan hitam dan cela di delahan bahagian intim
6-Mengurangkan bau busuk ketika haid




Tak semestinya dah ada masalah baru nak guna Permata sunti tau..Macam saya kata awal-awal tadi permata Sunti juga berfungsi untuk mencegah.jadi sebelum jadi apa-apa kita cegah la.maklum la wanita ni bila makan tahun je mesti akan ada masalah dibahagian intim.Jangan pendam dan biarkan hanya sebab kita malu.Setiap masalah ada penyelesaian nya.jangan tunggu lagi.Jom dapatkan Feminine Herbal Wash Permata Sunti yang kini jadi viral dan pilihan ramai wanita

Untuk membeli:

Whatsapp / pm : 019 488 4682 (Yana Halim)

Facebook: Yana Halim 

Instagram: instagram.com/yanahalim99

Boleh baca kat sini bagaimana wanita ni kehilangan anak kedua  disebabkan oleh Ovarian Cyst dan menjadi punca kenapa dia menggunakan Permata Sunti.


sekian..

1 comment:

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();