Skip to main content

KULIT GEBU ANJAL MEMANTUL-MANTUL DENGAN MINUMAN DELIMA + ASTHAXANTIN +VITAMIN C + KOLAGEN +HONEY

Assalamualaikum..



Selalunya kita akan beli bermacam2 produk kesihatan .Botol oren untuk putihkan kulit, botol biru untuk hilangkan jerawat, botol hijau untuk buang lemak.Kemudian ada lagi yang untuk rambut la, untuk resdung dan macam2 lagi.Agak-agak berapa kos untuk itu semua??cecah rm200 atau lebih..kan??Tapi dengan minuman De'lima yang sedap ni hanya satu botol saja mampu merawat dan mencantik kan  keseluruhan tubuh badan kita dari hujung rambut sampai hujung kaki.Yang penting harganya murah. yeayyyy!!!! 

Jom saya nak cerita sikit tentang minuman De'lima yang unik dan lain dari yang lain ni..Minuman ni ada satu saja di dunia tau..Tak de dua atau tiga.Ini yang pertama..Mungkin sikit masa lagi akan ada yang kedua tapi yang pasti tak mampu menandingi De'lima .hehehe




kelebihan Minuman De'Lima + Asthaxantin + Vitamin C + Kolagen + Honey

Kesan utama yang berlaku jika mengamalkan minuman De'Lima satu sachet setiap hari.

🌸 Wajah menjadi gebu.
🌸 Menganjal dan melembapkan kulit.
🌸 Membantu memutih, mencerah dan menyinarkan (glowing) kulit.  
🌸 Melicin dan memuluskan kulit.
🌸 Menghilangkan dan mengurangkan parut jerawat serta jeragat lama.
🌸 Mengurangkan garis-garis halus, kedutan, tompok hitam dan kerosakan kulit daripada cahaya ultraungu (uv).
🌸 Meningkatkan daya tahan kulit daripada bakteria.
🌸 Memantulkan seri wajah.
🌸 Mengenyangkan perut.
🌸 Membantu turunkan berat badan turun.
🌼 Melawaskan pembuangan air besar.                                
🌼 Membuang toksin lama di dalam badan.                              
🌼 Agen anti oksidan, anti kanser, anti radang yang terkandung di dalam Asthaxantin.  
🌼 Membantu mengurangkan migrain.                
🌼 Membantu mengurangkan resdung.

🌼 Membantu mengawal obesiti.                                  
🌼 Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi dan kencing manis.


Minuman De'Lima + Asthaxantin + Vitamin C + Kolagen + Honey ni juga sesuai untuk setiap lapisan usia dan jantina.Yang tua2 pun boleh minum .Terutamanya yang ada masalah berat badan ,sakit lutut dan  sakit tumit sesuai sangat ambil minuman De'lima ni.Untuk orang lelaki pun kalau nak hilangkan jerawat dan resdung tu pun boleh minum De'lima .Kebanyakan lelaki mesti ada parut jerawat dan kesan hitam di celahan hidung akibat resdung,..kan?Ambil satu sachet Delima setiap hari sebelum pergi kerja .Cukup 2 minggu mesti akan nampak kesan dan perubahan pada kulit muka.

Sebelum ada yang bertanya apa ke benda nya Asthaxantin tu??bagus sangat ke Asthaxantin ni...Vitamin C , Kolagen dan honey ni memang kita semua tahu la kebaikan nya..tapi Asthaxantin ni tak pernah dengar pulak..Baca di bawah ni...




Berminat nak merasai minuman Delima terulung didunia ni??cepat-cepat hubungi Puan De'lima :

whatsapp : 010 270 9043

facebook :  @De'lima

Instagram:  @Mutiaralima


sekian..

Comments

  1. Macam-macam produk di pasaran sekarang ni. Tepuk dada, tanyalah nak pilih yang mana ^_^

    ReplyDelete
  2. perghhh...macam2 produk sekarang...sampai pening nak buat pilihan...haha...

    ReplyDelete
  3. menarikk ni.. skrang dh byk pilihan..kna cari j y sesuai

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …