Thursday, 25 August 2016

KULIT CERAH SEPERTI SEMULAJADI DALAM MASA 5 MINIT DENGAN NYRA PEARL FOUNDATION

Assalamualaikum...


Cantiknya lahai botol NYRA SKINWORKS PEARL FOUNDATION. ni..bersegi2..Nampak elegent tau..Macam berlian . Nyra skinwork Pearl Foundatin yang diasaskan oleh Nazatul Nazira ni sebenarnya bukan saja untuk nampak cantik sekelip mata tapi ianya juga boleh merawat kulit kita..NYRA SKINWORKS PEARL FOUNDATION mengandungi bahan-bahan yang berkualiti tinggi dan bagus untuk kulit dimana boleh tampak cantik disamping merawat masalah kulit.bahan yang terdapat dalam NYRA SKINWORKS PEARL FOUNDATION :-
*serbukmutiara
*minyak kelapa dara
*Beeswax
*Shea butter
*SPF 30

Hari ni saya nak kongsi pemakaian Nyra Pearl Foundation yang membuatkan ramai jatuh cinta dengan foundation ni.


Sebelum ni saya pakai foundation yang cecair punya..Kadang2 bila tuang kat tangan terlajak tuang pulak..Membazir.Guna NYRA SKINWORKS PEARL FOUNDATION  ni mudah je.Guna pun tak banyak.Calit sikit -sikit di kulit muka kita.kemudian ratakan..Kemudian sapu la bedak kegemaran kita..Salah satu kelebihan Nyra Pearl Foundation yang membuatkan saya suka  ialah dia tak berminyak.Muka rasa ringan .Bila keluar rumah kena panas pun selesa .Tak de la rasa macam pakai topeng.




Saya rasa Nyra Pearl Foundation ni memang sesuai sangat dengan saya sebab saya ni bukan berkulit cerah macam Emma Maembong.hehehe..tapi bila pakai je Nyra Pearl Foundation ni kulit nampak semulajadi cerah.Tu la kelebihan Nyra Pearl Foundatin yang susah kita nak jumpa pada foundation lain.



Nampak ok tak saya pakai??Kulit cerah seperti semulajadi..kan?Ni setakat pakai Nyra Pearl Foundation dengan bedak je..Klaau nak cantik lagi boleh la lengkapkan dengan maskara , blusher dan sebagainya..Mesti meletop la. Sebab Nyra Pearl Foundation ni memang kegemaran makeup- makeup artis dan pengantin tau...

Kalau korang nak juga Nyra Pearl Foundation ni korang boleh dapatkan di facebook Nazatul Nazira .


sekian...

7 comments:

  1. Salam..pe habaq?
    yaya saje mai sini melawat kengkawan blogger.. =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ singgah sini..nanti cuba Nyra pearl foundation ni tau..

      Delete
  2. Nampaklah perubahannya, Diana. Cuma ada satu warna aje. Nampak macam gelap warnanya tapi bila dah pakai di muka, putih pulak jadinya ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang satu warna je ni MD..satu warna untuk semua jenis kulit..dia macam stabilkan kulit kita tau..saya suka sangat sebab kulit nampak cerah macam betul2 je kulit saya ni cerah..padahal Foundation ni punya kerja..haha

      Delete
  3. cantik je sekata kak diana pakai. Memang foundation ni tak susah nak pakai. sapu je memang dia jadi sekata. Saya pun suka pakai pearl foundation ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan??tak payah beria2 menggosok..sapu je dia jadi rata sendiri sebab warna dia nautral.kita tak payah nak sapu beriya2..

      Delete
  4. uiii anak dara mana niiii berseriiiii ;-)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();