Thursday, 18 August 2016

KIT BIJAK MENABUNG DIDIK ANAK SIMPAN DUIT DEMI MASA DEPAN

Assalamualaikum...



KIT BIJAK MENABUNG DIDIK ANAK SIMPAN DUIT DEMI MASA DEPAN - Saya  percaya ramai anak-anak yang dah ada tabung di rumah.Anak start sekolah je kita dah ajar anak menabung.Balik sekolah terus masuk kan duit baki belanja sekolah ke dalam tabung.lepas tu berangan nanti dah penuh nak beli itu nak beli ini.Boleh kata hari-hari goncang tabung dan asyik buka penutup tabung nak check duit dah penuh ke belum. .  Mana la tahu duit syiling yang segenggam tu dah cecah rm50 ,.Boleh la beli barang idaman.tapi sayang..Tak cukup pun lagi..RM10 pun tak sampai.Boring la tunggu lama sangat.Belanja kan je la duit ni..Lain kali la kita mula  menabung..

3 tabung yang comel dalam 1 set
Pernah menghadapi keadaan yang macam ni ?Bila anak-anak putus asa dan tak sabar dalam menabung sebagai ibu bapa apa yang biasanya kita akan buat?

"lantak kau la Boboi..Nak apa2 jangan minta kat mama ye.."

"kau ni kenapa Boboi..simpan balik duit tu..kalau tak mama kasi sepit ketam kat kaki kau.."

"ala Boboi..jangan la macam tu..Simpan duit kan bagus..mama merayu sangat jangan guna duit tabung tu..kalau tak mama nangis nanti...Ni nampak tak mama buat muda sayu dan pilu ni?"

tabung , buku panduan, rekod simpanan dan carta menarik untuk anak-anak
Ok..sudah-sudah  la marah anak, merayu dan sebagainya..Belikan saje satu set Kit Bijak Menabung ni.Mesti hari-hari dia nak simpan duit.Dah la tabung comel, ada buku panduan , ada jadual menabung, ada rekod menabung .Anak-anak mesti teruja dan suka kalau dapat set Kit Bijak Menabung ni.

buku rekod khas untuk anak 


Nak ajar anak simpan duit biar lah dari kecik ni.Bukan simpan macam tu je tau.Ada cara betul untuk menabung  yang disertakan dalam Kit Bijak Menabung ni.Jadi anak kita tahu macam mana nak menguruskan sendiri kewangan dia.

setiap simpanan dan perbelanjaan di rekodkan

Kit bijak Menabung ni juga sesuai kalau nak dijadikan hadiah pada kanak-kanak.Bukan saja sebagai menghargai tapi satu langkah awal untuk mendidik kanak-kanak supaya menabung demi masa depan.Ibu bapa juga boleh belajar dari buku-buku yang disertakan dalam Kit Bijak Menabung ni.Saya sendiri pun bila baca buku dalam Kit Bijak Menabung ni baru tahu."'Ooo..ini lah cara betul untuk menabung yang saya tak amalkan sebelum ni.."

apa yang ada dalam Kit Bijak Menabung ni...??


Sampaikan ayah budak2 ni berebut  Kit Bijak menabung ni dengan anak-anak.Dah kenapa la abang ni..Kalau nak sangat apa kata Join Giveaway yang saya buat di facebok saya sekarang.Hanya share dan komen sahaja.

sesuai untuk dijadikan hadiah 


Bagi yang nak lebih maklumat terperinci lagi tentang Kit bijak Menabung ni , kalau ada soalan ke, boleh la terus hubungi MYCEO sendiri di facebook, laman web dan instagram diaorang.



laman Web ; http://myceo.com.my/

Untuk pembelian boleh hubungi :
03-61516555 / 012-4220677

Pihak MyCEO juga ada membuka peluang kepada sesiapa yang berminat untuk menjadi Rakan Niaga MyCEO  (Agen/Stokis) .

sekian..


16 comments:

  1. zaman saya dulu simpan duit dalam tabung ayam...

    ReplyDelete
  2. best pulak tengok tabung2 nie.
    rasa nak meanbung balik jer.
    heheh.
    cukup bulan bukak.
    rasa heaven jer bila tengok hasil

    ReplyDelete
  3. Menariknya.. Anak-anak saya kecil lagi..
    Insya Allah kalau mereka dah mula mengerti dan memahami mungkin boleh saya jadikan hadiah...

    ReplyDelete
  4. Bagus juga kit ni. Satu pencapaian baru, senang budak-budak nak memahami mengapa perlu menabung. Kecil-kecil perlu belajar supaya bila dah besar, dah pandai pegang duit sendiri, takdalah jadi kaki 'kikis' duit sendiri jerk!

    ReplyDelete
  5. bagus jugak. klu zaman dl ada ni mesti i dah byk sket simpanan. hehe

    ReplyDelete
  6. Bagus jugak kit macam ni, boleh menggalakkan anak anak untuk menabung :)

    ReplyDelete
  7. Menarik ni...thanks atas maklumat berguna ni..

    ReplyDelete
  8. Anak anak ni lelain tabiatnya. Yg no 2 tu rajin simpan duit lebih sekolah. Yg bongsu tu tak rajin nak menyimpan. Letak merata. Penyudahnya Pak Jilap recycle utk esok punya belanja sekolah hihi....

    ReplyDelete
  9. Anak anak ni lelain tabiatnya. Yg no 2 tu rajin simpan duit lebih sekolah. Yg bongsu tu tak rajin nak menyimpan. Letak merata. Penyudahnya Pak Jilap recycle utk esok punya belanja sekolah hihi....

    ReplyDelete
  10. saya suh anak saya menabung dan tulis dlm buku sbg rekod...harap-harapnya tabiat tuh kekal sehingga dia beso

    ReplyDelete
  11. memang ajar naak menyimpan..ajngan jadi macm maknya..haha..boros

    ReplyDelete
  12. bukan takat anak je nak tabung ni mak budak pun tertarik jugak ...hehehe

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();