Wednesday, 10 August 2016

KEPUTUSAN DAN JADUAL ATLIT MALAYSIA DI SUKAN OLYMPIK RIO 2016

Assalamualaikum...


KEPUTUSAN DAN JADUAL SUKAN OLYMPIK RIO 2016
Hari ni antara berita paling trending ialah kemenangan pasangan penerjun papan anjal negara kita yang menang pingat perak di sukan Olimpik Rio 2016.Pandalele Rinong dan Cheong Jun Hoong memenangi pingat perak awal pagi tadi..Ramai yang dah jangka pasangan ni akan membawa pulang pingat untuk negara Kita.tahniah ..



Bagi yang tak tahu negara kita sekaarang di tangga yang keberapa ni ha..saya tunjuk sikit ..
kita sekarang di tangga yang ke 32.lepas ni insyaAllah ada lagi pingat dari badminton harap-harap nya..malam ni pulak ada memanah dan menembak yang melibatkan atlit negara kita.jangan lupa tunggu depan tv ye..



Ramai yang tak dapat tengok Olympik kali ni sebab perbezaan waktu kita dengan mereka di sana sangat jauh.Tak sanggup saya  nak berjaga nak tengok diaorang.Saya  doakan je la semoga korang berjaya..

sekian..


7 comments:

  1. aa, doa dapat medal lg :) at least ade medal :)

    ReplyDelete
  2. As-salam diana,

    Channel sukan dah jadi pilihan kami sekeluarga pulak musim2 olimpik ni.. seronok tengok.. lebih2 lagi bila ada acara yang Malaysia dah menang.. terus senyum dalam sebak :)

    ReplyDelete
  3. pelapis2 baru tak de ke yang boleh naikkan ranking Malaysia ...asyik nk harapkan LCW je ... hmmm

    ReplyDelete
  4. dpt tgk ulangan pun ok tp ssh skit lah... almaklum tiap hari dh ada jadual mana nk tgk katun mana nk tgk rancangan lain kih3...

    bangga ngn 2 org penerjun negara tuh...

    ReplyDelete
  5. actually, olimpik kat Brazil la senang tengok..waktu tak jauh sangat banding kat Europe.hehe

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();