Wednesday, 17 August 2016

GAMBAR 12 KUCING ANEH YANG MUNGKIN ANDA BELUM PERNAH LIHAT

Assalamualaikum...

Saya percaya ramai pembaca blog saya ni seorang yang
suka kan kucing.tapi kadang2 kalau datang kucing yang pelik,
gigi tajam ,mata macam  ular ,...adoi..
boleh lari menyorok belakang pintu..
Seram..

Saya memang takut kalau kucing tu besar dan nampak garang.
Apa lagi kalau kucing yang fizikal nya aneh dan tak pernah di lihat..
susah nak duga kucing pelik2 nih..heheeh..
Jom kita tengok gambar2 kucing yang aneh
yang mungkin ada antara kita belum pernah tengok..

#1 Canadian Lynx (Lynx Canadensis)


#2 Sand Cat (Felis Margarita)



#3 Pallas Cat (Otocolobus Manul)



#4 Black-footed Cat (Felis Nigripes)



#5 Caracal (Caracal Caracal)



#6 Clouded Leopard (Neofelis Nebulosa)



#7 Pampas Cat (Leopardus Pajeros)



#8 Jaguarundi



#9 Leopard Cat (Prionailurus Bengalensis)


#10 Fishing Cat (Prionailurus Viverrinus)


#11 Serval (Leptailurus Serval)



#12 Bay Cat (Catopuma Badia)


Ada yang comel tapi ada banyak jugak yang menakutkan..heheh..
Cukup la bela Cici je..Cici pun kadang2 menakutkan
bila dia lapar..dia akan berdiri sambil bergantung kat seluar kita..
lepas tu dia rela diseret kemana2 dengan keadaan dia
yang tergntung tu..Sabar je la...

sekian..

11 comments:

  1. Ada jugak yang menyeramkan kucing2 ni. Heheh

    ReplyDelete
  2. kenapa bujibu tak de? dia pun kucing yg aneh jg hahahaah

    ReplyDelete
  3. comelnya cici :) Kucing pun macam macam jenis :)

    ReplyDelete
  4. semua comel.. kucing cm mana pun tetap comel..

    ReplyDelete
  5. Ok Jaguarundi ngan Bay Cat saya baru tengok. Kalau Bay Watch selalu wakakaka :D

    ReplyDelete
  6. akak suke nengok kucing yg comei2 je... yg beso gabak yg muke ganas tak minat sgt

    ReplyDelete
  7. 2 last tu mcm kucing dato alif je kan .... aku suka no 1 tu suka tapak kaki dia besar

    ReplyDelete
  8. Akak suka kucing tapi kalau dah wajah menakutkan tak berani lah nk sayang2.

    ReplyDelete
  9. Lebih banyak yang menakutkan daripada comel. Ini jenis yang terpupus ni. Kalau tak mesti dah masuk Malaysia. Hihihi

    ReplyDelete
  10. walaupun pelik tapi nampak comel

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();