Thursday, 11 August 2016

DIY: TEMPAT GANTUNG SHAWL YANG JIMAT RUANG

Assalamualaikum..


Jom kita buat  tempat gantung shawl..nak tak??
jimat sikit ruang dalam almari tu..
setakat ni saya simpan shawl dalam laci..
semua lipat dan simpan dalam laci..
klau buat macam ni, laci tu
boleh la di sisi benda lain..kan??



Sampai sekarang saya masih tertanya2 ada tak
tempat untuk gantung shawl yang dah di gosok..
Yang tak makan banyak ruang..kan??
jom la kita fikir sama2...
fikir sampai tertidur..hehehe



sekian..


13 comments:

  1. Alahai Dee fikir sampai tertidur:)
    Kalau rumah besar boleh aje di klip bahagian atas selepas iron masuk dlm almari dinding yg besar. Tapi kalau macam rumah kakak tak bolehlah mahu bilik penuh dgn tudung aje sebab semuanya anak dara...

    ReplyDelete
  2. cun jgk tempat letak gitu, tp akak ada banyak tudung, jd berat jgk kalu sangkut gitu huhuhu...

    ReplyDelete
  3. SHAWL NIPIS BOLEH JE GANTUNG BANYAK2 SATU HANGER...TAPI KALAU TUDUNG LABUH XDAPEK EH...

    ReplyDelete
  4. Dulu penah beli tudung gantung shawl jenis klip tp x tahan lama...dah terbukak klip tu hmmmm...cara letak lubang2 tu best gak...tp kalau yg dah gosok tu selalu julia guna klip penyidai je gantung kt hanger hehehe

    ReplyDelete
  5. haah kan...akak dah la jenis pemalas gosok tudung :')

    ReplyDelete
  6. kita pun simpan dalam laci je...ada ni pun lebih praktikal menyimpannya

    ReplyDelete
  7. lipat je sng hahaha (kt org yg x pakai shawl)

    ReplyDelete
  8. Lps ni nk cari la...shawl byk sgt ni..klu nk pkai jnuh punggah dalam kontena...haha

    ReplyDelete
  9. Lps ni nk cari la...shawl byk sgt ni..klu nk pkai jnuh punggah dalam kontena...haha

    ReplyDelete
  10. Mmg boleh jimat space tu. Tp mak gantung pakai hanger jee...

    ReplyDelete
  11. Mmg boleh jimat space tu. Tp mak gantung pakai hanger jee...

    ReplyDelete
  12. gud idea...
    lya gulung2 je simpan shawl..hehe

    ReplyDelete
  13. Ada! Memang ada jual untuk shawl yang dah siap digosok tapi tak dapatlah nak jimat ruang. Saya lagi suka iron siap-siap lepas tu gantung. Nak pakai aje, rembat!

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();