29 PERKARA YANG SELALU DIALAMI OLEH IBU BAPA YANG BARU MENDAPAT CAHAYA MATA

Assalamualaikum...

Tak lama lagi ada yang bakal menjadi ibu dan ayah.Ada rasa berdebar-debar dan sesekali teruja.Bila dah sampai hujung-hujung kehamilan ni perasaan berdebar tu melebihi segalanya.Waktu tu macam-macam perasaan ada.Takut mati , takut suami tak boleh teman, takut kena bedah, takut nak teran, takut nak dukung baby, takut baby kena jaundis , takut baby tak berak , takut mertua tau korang tak reti jaga baby dan macam-macam takut lagi la..

Saya nak kongsikan perkara2 yang biasa terjadi bila pertama kali menjadi ibu dan ayah..Ada banyak perkara-perkara dibawah ni yang saya sendiri alami.Bila ingat balik rasa kelakar pulak..hehehe..Ini dia 29 perkara yang biasa dialami selepas melahirkan anak..


























sumber gambar: boredpanda


Walaubagaimanapun bila anak besar sikit mula dok ingat nak tambah lagi..Rindu sangat saat-saat baru dapat baby tu..kan??Rumah pun macam berseri-seri bila ada baby ni walaupun tak boleh bising2 kalau baby tidur tapi rasa ceria je dalam rumah .

sekian..






Post a comment

3 Comments

  1. hihihi. kannn. banyak sangat buat keje tapi pikiran kat anak :)

    ReplyDelete
  2. Alamak..sebut pasal anak ni, rasa nak baby lagi ni hahaha

    ReplyDelete
  3. Betul belaka semuanya. Kenapalah kita ni tak serik-serikkan. Apa pun ceritanya, tetap juga best kalau ada baby ni ^_^

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)