Thursday, 18 August 2016

15 GAMBAR BUKTI KANAK-KANAK BOLEH TIDUR DIMANA SAHAJA

Assalamualaikum...



Tidur sambil berdiri, tidur sambil duduk itu bakat terpendam anak lelaki saya.ahahah.Dia suka tahan mata dia sebab tu bila tak tahan sangat , sambil bersandar kat dinding dia boleh tidur.bahaya kan??Sebab tu saya memang tak tinggal anak saya sorang-sorang diruang tamu atau bilik.mana dia duduk ada la saya kat situ.Orang kata anak kecil ni kalau tempat tak selesa dia tak boleh tidur.betul ke?tak betul sebab ada bukti yang menunjuk kan anak kecil boleh tidur di mana saja asalkan dia mengantuk.Kalau dia tak mengantuk bagi la dia tidur atas tilam empuk pun dia tak kan tidur.
















 Ada setengah budak yang bila dia tidur kat mana2 je , kita alih je bagi tidur elok-elok mula la meraung-raung sebaba terkejut atau marah tidur nya diganggu.kalau korang ada anak jenis ni biarkan saja dia tidur dan jangan kacau dia.Cuma perhatikan dia supaya tak jatuh atau boleh membahayakan diri dia.Tak pun cuba buat bising supaya dia terjaga.


sekian..

5 comments:

  1. hihihihi mmg betul pun... kalu dh ngantuk tgh main pun blh tido kt mana2 saja tp kalu tak ngatuk kite dok paksa pun dia bt dek je

    ReplyDelete
  2. anak2 jenis tak tidur mcm tu ... mmg thn mata tp klu masuk kereta mesti kalah ...hahaha

    ReplyDelete
  3. Aduhai! Epik sungguh tempat budak-budak ni pilih nak tidur. Walaupun adakalanya nampak bahaya, comel pulak bila tengok mereka lena tidur.

    Nasib baiklah anak-anak bujang saya jenis tak akan tidur lena merata aje. Kalau tidak, naya juga!

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();