PILIH BEG TANGAN SESUAI DAN CARA BAWA BEG TANGAN..

Assalamualaikum...



Ada ramai wanita yang suka berjalan dengan membawa beg tangan.
Disebab kan itu ada macam2 jenis beg tangan yang di cipta untuk wanita
sesuai dengan gaya hidup wanita tu sendiri.

Bukan beg tangan tapi ianya menjadi pilihan utama sebilangan wanita termasuk saya.

kalau ikut cara saya, saya suka bawa beg dengan menggalas di bahu.
kadang2 ada tempat2 yang saya akan gunakan beg galas sahaja.
Contoh macam ke zoo atau tempat2 yang sedia maklum anak
saya akan melasak memang bagpack la pilihan saya.

Tapi kalau untuk shopping ke, pi majlis mana2 ke saya lebih suka
galas beg di bahu macam sling bag .macam beg di atas ni.
nak lebih selamat pakai silang je macam ni.


Cuma satu suami saya pantang la kalau saya galas beg kat lengan.
Dia kata nampak macam makcik2..hahha...sabar je la..
saya kadang2 saja je balas balik kata "ni la gaya mak2 datin.." hahahah..



Jadi beg tangan yang ada tali panjang ni memang pilihan saya la..
Senang nak bergerak kalau pakai beg galas belakang dan galas
di bahu ni.senang nak kejar Mikhail..hehehe

Korang pulak cemana??suka beg dan cara bawa beg yang macam mana??

sekian..
PILIH BEG TANGAN SESUAI DAN CARA BAWA BEG TANGAN.. PILIH BEG TANGAN SESUAI DAN CARA BAWA BEG TANGAN.. Reviewed by Diana Rashid on 14:38:00 Rating: 5

4 comments:

  1. Isteri saya suka beg tangan yg besar boleh isi macam-macam benda dalamnya.. tapi kadang kena kat laki jugak tolong galaskan.. sayang bini lah katakan , trend suami isteri masa kinikot dah tak kisah apa org lain kata.. tak ada yg peliknya kan. ikut keselesaan kita bawa beg macam mana..itu yg lebih penting . pendapat saya.

    ReplyDelete
  2. kalau akak... akak pilih sling beh ngn hbeg yg sandang tepi... n semestinya hbeg tu kene bsr sbb banyak bnda anak2 nk boh dlm tuh... segala baju sluar or biskut dia... bkn dia tak bwk beg sndiri tp dh terbiasa boh beg mamanya

    ReplyDelete
  3. Suka handbeg ada 2 cara bawa. Shoulder and sling...Kalau kerja shoulder dan masa berjalan-jalan, sling..Beg yang cukup besar yang boleh bawa purse, air mineral, sapu tangan dan segalanya...

    ReplyDelete
  4. aida ada beza handbag utk beza occasion.
    gi keje lain. beg ala mak datin.
    gi jalan2 dgn anak2 pakai sling bag aje.
    mudah nak bersilat berlari melompat :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

About Me

Powered by Blogger.