Skip to main content

INGAT TAK WAJAH PELAKON - PELAKON CILIK NI?BAGAIMANA RUPA MEREKA SEKARANG?

Assalamualaikum..



Saya seorang penggemar filem-filem Hindi.
Antara yang paling saya suka ialah Filem Dilwale Dulhaniya Le Jayenge.
Filem lakonan hebat Shahrukh Khan dan Kajol.
Dalam filem ni Kajol ada seorang adik yang digelar Chutki.
Watak Chutki dipegang oleh Pooja Ruparel

Sorang lagi pelakon cilik yang membintangi filem
kabhi Kushi kabhi Gham yang memegang watak Krish..
Watak Krish di pegang oleh Jibraan Khan.

Tapi kan..Apa kabar la dua pelakon cilik ni..kan??
Sebab tak pernah tengok pun diaorang ni berlakon..
kalau nak  tahu ini lah wajah terbaru dua pelakon cilik ni..

Chutki - Dilwale Dulhaniya Le Jayenge

Krish- Kabhi Kushi Kabhi Gham
 Nak tengok gambar pelakon2 cilik yang lain , Jom kita tengok..

tak ingat nama watak nya tapi dia berlakon dalam Kuch Kuch Hota Hai

Pooo>>.,,Pooja- Kabhi Kushi kabhi Gham

Ihsaan- Taare Zameen Par . Dia sangat popular dia diindia sekarang..best kan filem ni..

Anjali - Kuch Kuch Hota Hai

Anjali yang paling cantik...

sekian...

Comments

  1. wahh..cantik2 dan hensem semuanya sekarang...dulu kecik2 memang tengok semua cerita ni..

    ReplyDelete
  2. org hindustan ni kemain lawa2 no

    ReplyDelete
  3. sume dah bebeso lawa2 pulak tu...filem budak lelaki baju kaler kuning tu memang best...dia belakon dgn amir khan kalau tak silap akak...

    ReplyDelete

Post a comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …