TREND 2016: NAKED CAKE SEBAGAI KEK PERKAHWINAN

Assalamualaikum..



Saya cukup suka tengok hiasan kek yang cantik2..Tak dapat makan pun tak pe asalkan dapat tengok..
rasa boleh kenyang kot kalau tengok kek banyak2..hahahah..Kita yang tengok ni memang la seronok je ..kan??Tapi orang yang menghias tu macam nak pengsan, pecah peluh menghiaskan satu2 kek tu.Sebab tu la harga nya ya ampun mbakkk ..ada yang sampai cecah ribuan ringgit.Kiranya kalau kek perkahwinan kita takat harga 300 tu kita akan dapat kek yang hiasanya biasa2 je la..heheh..

Bagi yang tak lama lagi nak melangsungkan perkahwinan mesti masa ni dah fikir2 nak kek yang macam mana..Meh la makcik nak tunjuk gambar2 Naked cake. Naked caked adalah salah satu trend terkini cake perkahwiann tau..kalau sebelum ni naked cake hanya untuk majlis2 biasa..Tapi bila naked cake di jadikan kek perkahwinan...boleh ke?Jom tengok gambar2 cantik naked cake dijadikan kek perkahwinan.















 Macam mana??ok tak kalau nak jadikan Naked cake sebagai kek perkahwinan??cantik ke?sesuai ke??Yang satu lagi jadi trend ialah Metallic cake .Yang tu lain masa nanti makcik cerita ok..Hari ni kita tengok dulu Naked Caked yang memang kalau jadi kek perkahwinan korang, kena dengan cara hias nya, dengan rasanya.,  memang sepanjang tahun kot jadi bualan kawan-kawan...


sekian..

Post a comment

5 Comments

  1. kebulur tgk kek tingkek2 ni :D

    ReplyDelete
  2. Assalam... naked cake ni nampak lebih menyelerakanlah... tertarik pulak especially yg coklat tu... marveles!! :)

    ReplyDelete
  3. Hai...walaupun naked aje namanya, memang nampak menyelerakan! Nasib baiklah dah lama kahwin. Kalau tidak, nak juga satu untuk majlis kahwin. Hehehe!

    ReplyDelete
  4. Adehh dapnta buat kita trmngidam nak mkn kek lgi

    ReplyDelete
  5. nampak lagi sedap sebab boleh tengok isi dia. :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)