INI DIA 8 PEROGOL CILIK -USIA LINGKUNGAN 9-14 TAHUN

Assalamualaikum...



Dunia..dunia..
Hari ni terbaca tentang 8 perogol cilik yang ditahan polis .
kejadian bukan berlaku di negara kita tapi di negara seberang.
Namun perkara ni sangat membimbang kan kita.
Macam mana kanak-kanak ini boleh bertindak sebegini..?
Bagaimanakah didikan yang mereka terima..?
Apa yang mendorong mereka bertindak sehingga diluar kawalan?
bukan kah sepatutnya diusia begini mereka
hanya memilirkan tentang sekolah, tentang ibu ayah dan perkara2 yang
sesuai dengan usia mereka...?






Kanak-kanak ini ditahan di sekolah masing-masing.
memandangkan kesemuanya masih belajar .
Ada dikalangan mereka adalah kanak-kanak yang berusia 9-12 tahun.
Mereka dikatakan merogol seorang pelajar usia 13 tahun secara bergilir-gilir.
Lebih mengejut kan ketika melakukan perkara terkutuk tersebut
mereka  menggunaakn sejenis pil atau uabatan yang dikawal.

sekian....

Sumber: merdeka.com

Post a comment

12 Comments

  1. ya ALLAH.. apalah nak jd zaman skg ni..

    ReplyDelete
  2. Na'uzubillahiminzalik!
    Pada kakak bila tiada kekakangan IT tak mustahil ini semua boleh terjadi - maksud kakak salah satu sebabnyalah..

    ReplyDelete
  3. hat kecik tu pun ada erection ke ... biar betui ... dasatnye .... mr.p pun kecik lagi dah gatai nk rogol org kegilaan apekah ini

    ReplyDelete
  4. uish..9 tahun?? uishhhh...anak-anak sekarang..terlalu advance! menakutkan!

    ReplyDelete
  5. Astagfirullahalazim...menakutkan betul..huhu...9 tahun usia anak MV...sebab tue risau nak lepas kan anak bebas bergaul///

    ReplyDelete
  6. Nauzubillah...
    Dunia akhir zaman.

    ReplyDelete
  7. Allahu. Apa lah nak jadi sekarang, macam macam benda jadi T_T

    ReplyDelete
  8. YaAllah menakutkan sungguh,betul lah kata kakzakie ,salah satu sebab pengaruh dari internet.Mereka mungkin ingin mencuba.Tapi 9 thn tu masih terlalu muda.

    ReplyDelete
  9. Allahuakbar...semakin hari manusia semakin menakutkan...mintak di jauhkan dari manusia2 sebegini... :'(

    ReplyDelete
  10. Allahuakbar...takutnya bdk2 besar ni dah pndai bt kerja terkutuk cmni..ni mesti byk sgt tonton video lucah...

    ReplyDelete
  11. Allah..makin mnjdi2 plak remaja zamn skrg ni, takut plak kita.

    ReplyDelete
  12. Na uzubillah!

    Apalah nak jadi dengan dunia sekarang?

    Takut nak membesarkan anak-anak di zaman sekarang ni. Takut kalau-kalau anak bertindak di luar kawalan/pengetahuan kita sebagai ibubapa dek pengaruh rakan/sekeliling.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)