GAMBAR KUDA PALING KACAK DI DUNIA

Assalamualaikum..


Saya ingatkan suami saya je yang paling kacak di dunia.Muahahaha...Rupanya ada yang lain yang dikatakan paling kacak .Ni ha..seekor kuda jantan digelar sebagai kuda paling kacak di dunia.
Mujur la dia seekor kuda.nampaknya suami saya masih lagi memegang gelaran lelaki paling kacak..hahahah..


Frederik seekor kuda jantan  berasal dar Amerika Syarikat .Frederik  milik Stacy Nazario yang tinggal di Pegunungan Ozark .Frederik adalah kuda yang mempunyai keindahan dan kegagahan yang menyerlah ditubuhnya .Dia juga mempunyai otot yang cantik, bulu yang berkilat dan rambut yang sangat indah.






Sesiapa yang melihat Frederik pasti akan berasa kagum dengan penampilan nya.

sekian,,

sumber;dailymail

Post a comment

10 Comments

  1. Berapa ribu lah harga sekor macamani..

    ReplyDelete
  2. jeles dengan rambut dia :'( nak rambut panjang pastu kinting2 camtu gak

    ReplyDelete
  3. rambut kalu trim skit msti lg ensem hehehe...
    tp mmg nampak lain dr kuda biasa

    ReplyDelete
  4. Fuyoooo....kalah rambut org ni makcik... Cenggitu punya kilat dasat wooo hihi...
    Jenuh mak belek apalah yg kacaknya tu... mak tengok legam aje.
    Untung kuda yer, hitam hitam pun org ckp kacak

    ReplyDelete
  5. Kuda pun ada yang paling kacak haaa :)

    ReplyDelete
  6. rambut dia lawa la kak.. badan sado..hehe

    ReplyDelete
  7. Wow, memang macho! Dengan rambut beralun, bulu berkilat-kilat, otot yang gagah. Memang tak syak lagi dialah kuda paling kacak. Tapi itulah, kulit gelap sangat ^_^

    ReplyDelete
  8. dasattt!!!! hensem jg kuda ini

    ReplyDelete
  9. Mcm kuda hiasan pun iya juga

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)