FASHA SANDHA JADI DUTA , DIDIE ALIAS PANAS HATI

Assalamualaikum..




Hari ni tengok kat IG Fasha Sandha banyak nya dia upload gambar2 cantik dia di majlis perasmian Duta Johor.Wah!!murah rezeki Fasha.Dapat jadi Duta Negeri Johor.Lepas ni ramai la orang suka pergi Johor..hehheh...


Tapi dalam pada seronok2 tengok gambar2 cantik Fasha ni terbaca la caption bikin panas oleh pelakon dan pelawak Didie Alias di laman IG dia.Katanya sebelum ni  pihak  Tourism Johor  dah melantik Didie sebagai Duta Grandeur  tapi alih2 hari ni orang lain pulak diraikan sebagai Duta dalam satu majlis tertutup




Aih..pelik juga nih..Tak kan lah perlantikan duta baru dalam masa yang singkat dan tanpa pengetahuan Didie Alias.Adakah majlis yang diadakan sebelum ni hanya untuk suka je???heheh...Ini pulak kenyataan dari anak Didie Alias sendiri berkaitan hal tersebut.

 Betul juga kata anak Didie ni..Ini sesuatu yang memalukan..mana boleh buat macam ni tanpa perbincangan dua2 pihak.Kesian kat Akak Didie ..KALAU YE PUN NAK TUKAR MAKLUM KAN LAH TERLEBIH DAHULU. Kan buang masa orang je tu , pi ambik gambar duduk dalam majlis tu , tunjuk muka last2 pilih orang lain tanpa dimaklumkan..Tapi mungkin ada salah faham yang berlaku di sini.harap2 dapat lah kedua-dua pihak duduk berbincang dan menyelesaikan perkara ni tanpa memburuk kan sesiapa..


sekian..

Post a comment

8 Comments

  1. selesaikanlah secara damai..

    ReplyDelete
  2. ok kak bab ni saya setuju. pihak tersebut tak profesional. Anything happen or decide should let the others know. Wahh skiping saya pepagi buta ni kahkahkah

    ReplyDelete
  3. muka didie alias sebijik mcm muka kwn sy kak. hope ada jln penyelesaian utk isu ni. fasha sandha dari dulu smpai skrg olwes cantik

    ReplyDelete
  4. kesian juga didie. harap dapat selesai dengan baik

    ReplyDelete
  5. pihak berkenaan kene bagi penjelasan kenapa bleh jadi gini pulak...kejap ko amik orang ni...tetibe eh! orang lain pulak... :(

    ReplyDelete
  6. Kalau macam ni memanglah tak patut. Panggil dia suruh jadi duta tetapi di saat akhir tukar orang lain tanpa diberitahu. Ada agenda tersembunyi si organiser ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, nak tambah sikitlah! Kenapa ambil FS. Dah takda artis lain dari Johor ke yang boleh jadi duta? Ni yang ahkak panas hati ni ~_^

      Delete

sila tinggalkan komen anda...:)