DIKECAM HANYA KERANA BERKAHWIN DENGAN BANGLADESH

Assalamualaikum...

Jodoh pertemuan Allah yang tentukan..Kita boleh rancang nak kahwin dengan ustaz ke, dengan cikgu ke..
Boleh je berangan2 nak kawen dengan mat korea, atau dengan lelaki melayu jawa..Tapi yang menentukan bukan nya kita.


Baru-baru ni beberapa gambar perkahwinan seorang wanita dengan seorang lelaki bangladesh menjadi viral dan lebih menyedihkan apabila wanita tersebut di kecam hebat hanya kerana berkahwin dengan lelaki bangladesh.

Mungkin sebab lelaki tersebut dari bangladesh jadi macam2 kata-kata pedih dan pandangan serong masyarakat pada wanita ni. Kalau kahwin dengan mat saleh atau mat korea mungkin wanita ni akan dianggap wanita paling bertuah di malaysia.heheh..


Kalau dah masing2 suka sama suka apa salah nya.Lagipun bangla pun manusia juga,.Bukankah perkahwinan tu sesuatu yang mulia.Tujuan kita berkahwin untuk menghalalkan hubungan lelaki dan perempuan.Untuk mengelak kan maksiat dan banyak lagi kebaikan perkahwinan ni..

Diaorang ni tak takut langsung bila mengata orang lain.seolah-oleh hidup mereka akan kekal sempurna sampai akhir hayat.Mana tahu satu hari nanti pasangan diaorang tu yang tiba2 ketiak berbau kuat walaupun bukan dari bangladesh..heheh


sekian..

Post a comment

3 Comments

  1. Org ni klau nak mgata x pndg kiri kanan kn huhu..bangla pun org juga kn

    ReplyDelete
  2. Jodoh dia.. bukan terletak kat tangan dia pun... kita merancang, yang menentukan, Dia..

    ReplyDelete
  3. Kalau dah jodoh kan. Org lain yg kawin ko yg sentap dah kenapa ☺☺

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)