Breaking

Thursday, 3 March 2016

KEK COKLAT NUTELLA

Assalamualaikum...



Kek Coklat Nutella-
Bukan senang nak menolak benda2 gini bila orang hidang kat kita..kan??
Kalau yang tak suka coklat mungkin tak rasa apa2 pun..
Tapi bagi yang suka memang nak pejam pun tak sanggup
sebab dapat tengok pun jadi la..
hahahahha...

Kek kat atas ni sebenarnya kek coklat biasa je..
Kek span bodo2 je kata mak saya..hehe..tapi saja saya letak coklat
sebab letak coklat ni boleh menggoda budak2..
Nak buat cream malas sebab nak kena basuh bekas jadi saya cuma sapukan nutella je kat atas dia..
Memang sedap kalau digandingkan kek biasa bersama nutella.

Saya pernah buat kek minyak kemudian atas nya saya sapu nutella.
datang budak2 kat rumah itu je hadapnya sampai habis..
rasanya harijadi maisara nanti buat kek macam tu je la..
Tak payah susah2 nak cream nak bercheese bagai..

ok...tu je...

sekian..




7 comments:

  1. Masuk-masuk nampak kek. Tertelan-telan air liur walaupun dah kenyang makan lunch tadi. Saya lagi suka kek coklat plain aje.

    Aduhai, tetiba aje teringat kek kukus gula hangus ke apa namanya tu!

    ReplyDelete
  2. sedap sgt kekcoklat nutella ni terbuka selera.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox