KEK COKLAT NUTELLA

Assalamualaikum...



Kek Coklat Nutella-
Bukan senang nak menolak benda2 gini bila orang hidang kat kita..kan??
Kalau yang tak suka coklat mungkin tak rasa apa2 pun..
Tapi bagi yang suka memang nak pejam pun tak sanggup
sebab dapat tengok pun jadi la..
hahahahha...

Kek kat atas ni sebenarnya kek coklat biasa je..
Kek span bodo2 je kata mak saya..hehe..tapi saja saya letak coklat
sebab letak coklat ni boleh menggoda budak2..
Nak buat cream malas sebab nak kena basuh bekas jadi saya cuma sapukan nutella je kat atas dia..
Memang sedap kalau digandingkan kek biasa bersama nutella.

Saya pernah buat kek minyak kemudian atas nya saya sapu nutella.
datang budak2 kat rumah itu je hadapnya sampai habis..
rasanya harijadi maisara nanti buat kek macam tu je la..
Tak payah susah2 nak cream nak bercheese bagai..

ok...tu je...

sekian..




Previous
Next Post »

7 komen disini

Click here for komen disini
Mummydearie
admin
3 March 2016 at 15:45 ×

Masuk-masuk nampak kek. Tertelan-telan air liur walaupun dah kenyang makan lunch tadi. Saya lagi suka kek coklat plain aje.

Aduhai, tetiba aje teringat kek kukus gula hangus ke apa namanya tu!

Reply
avatar
Normi Nieza
admin
3 March 2016 at 16:10 ×

sdapnya diana..mtk skit..:)

Reply
avatar
paridah
admin
3 March 2016 at 16:28 ×

sedap sgt kekcoklat nutella ni terbuka selera.

Reply
avatar
wan norasiah
admin
3 March 2016 at 23:36 ×

Rajin...semua jd sedap

Reply
avatar
wan norasiah
admin
3 March 2016 at 23:36 ×

Rajin...semua jd sedap

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment