CEPAT REBUT CODE COUPON DAN VOUCER BELLO2 MALAYSIA

Assalamualaikum...



Sihat atau cantik?Anda semua pilih yang mana?Kebanyakan dari kita mesti akan pilih sihat dan cantik..betul tak?? . Kalau anda mementingkan kedua-duanya anda patut rebut peluang ini untuk mendapatkan Coupon dari couponBelanja.. Bello2 adalah himpunan kedai online kecantikan dan kesihatan .Kiranya semua kedai2 kecantikan tu semua ada dalam Bello2  dan paling best sekali Bello2 menawarkan nya dengan harga diskaun dan promosi ..YeayYY!!!Bello2 mempunyai  lebih 2000 tawaran kedai kecantikan  seperti spa, rawatan kuku, rawatan pelansingan badan, saloon , produk kecantikan dan sebagainya yang  disediakan  oleh 500 premis  terkenal tempatan melalui Bello2...Menarik..kan?



 Couponbelanja  sedang menawarkan beberapa coupon code dan voucher  Bello2 . Kalau nak pi urut2 badan ke, buat rambut ke, cantik kan kuku ke, Bello2 Malaysia Coupon ada sediakan nya untuk anda. Bila anda membeli dan menempah perkhidmatan melalui Bello2 Malaysia anda bukan sahaja jimat malah ada banyak kelebihan bila menggunakan Bello2

1)Banyak pilihan
Tak nak yang kedai ini, kita boleh pilih kedai itu..Yang best nya harga sama dan boleh guna code coupon yang sama untuk pelbagai tawaran di premis tersebut.Contoh awak pi saloon dan guna coupon untuk potong dan warna kan rambut.Kat Bello2  je ada tawaran macam ni tau.

2)Diskaun terbaik dan tawaran  terbaru
Bello2 memberikan diskaun terbaik untuk setiap khidmat kecantikan dan rawatan.Pihak Bello2  akan update tawaran baru setiap hari selasa. Ada kelebihan juga kalau anda buat tempahan untuk 2 orang..Lagi jimat tau..




3)Daftar dan dapat rm30
Mana mau cari macam ni..Baru daftra je , rm30 dah ada untuk anda.Tu baru daftar je.belum guna coupun lagi tau..Dengan mendaftar anda juga kan diberi  tips kecantikan percuma dan maklumat mengenai tawaran harga  lain yang anda tak kan lepas kan.

4)Kumpul mata ganjaran
Biar betul ni...Siap ada mata ganjaran bagi setiap coupun Bello2 yang anda gunakan.mata ganjaran yang terkumpul tu nanti anda boleh guna untuk dapatkan perkhidmatan kecantikn dan kesihatan .bertambah-tambah jimat tentunya..

5)Jemput rakan dan anda dapat rm2
Rm2 untuk sorang rakan.bayangkan lah kalau 10 orang. dan kalau anda jemput 25 rakan anda, anda dapat rm50 mata ganjaran...Kan banyak tu..boleh guna untuk anda dapatkan rawatan kuku, atau urutan badan .Seronoknya..

6)layanan terbaik dan profesional
Jika anda ada masalah atau nak hubungi pihak bello2, jangan malu2 dan jangan segan.Sebab anda akan dilayan dengan sebaik mungkin.Staf2 Bello2 adalah profesional dan terlatih.InsyaAllah..anda akan berpuas hati.



7)maklum balas pelanggan
Sekiranya anda mengalami masalah atau anda ada tak puas hati dengan mana2 perkhidmatan anda boleh terus buat aduan pada Bello2.kerana kualiti dan kepuasan hati pelanggan adalah keutamaan Bello2.malah mungkin perkhidmatan yang anda tak puas hati tu akan ditamatkan terus.jangan risau ok..

Apa tunggu lagi..Klik je sini  Bello2 Malaysia Coupon  dan kemudian sediakan secawan kopi dan pilih la perkhidmatan kecantikan dan rawatan yang mana anda mahu..

sekian...



Previous
Next Post »

2 komen disini

Click here for komen disini
emalin mohd
admin
2 March 2016 at 07:55 ×

wah dapat pergi spa best tu

Reply
avatar
2 March 2016 at 11:31 ×

wah kira dapat side income juga lah kan

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment