Skip to main content

BAJU KURUNG NAJWA MENYERLAHKAN KECANTIKAN WANITA

Assalamualaikum...

Baju Kurung cantik dan berkualiti .

Dari dulu hingga sekarang baju kurung melalui banyak perubahan dari segi rekaan .Tapi setiap rekaan yang berbeza tu nampak releven di gayakan tak kira zaman.Dari zaman nenek hingga zaman mak kita , dan sekarang merentas generasi  kita , baju kurung dengan rekaan lama dan baru masih cantik di gayakan.Bukan tu saja malah nama2 baju kurung tu juga dah berubah.Hari ni saya nak perkenalkan baju kurung Najwa, baju kurung dengan rekaan ringkas tapi masih nampak cantik dan bergaya.



Satu yang best tentang Baju Kurung Najwa ni , si pemakai akan nampak kurus disebakan gabungan warna baju dan kain nya..Kain nya juga di reka khas supaya si pemakai tak nampak gemuk Jom tengok gambar-gambar baju kurung Najwa dari SweetMuslimah.







cantik.kan??kalau nak tengok banyak lagi warna2 yang menarik boleh la klik di sini..
warna dan corak sentiasa diupdate jadi ada banyak pilihan untuk kawan-kawan.nak tahu apa kelebihan Baju Kurung Najwa ni?:-

*Material Premium Grade Lycra(Bukan yg murah)
 *Lembut dan Sejuk, Tak Perlu Gosok.
*Lengan berbutang(Wudhu Friendly)
 *Leher berbutang.(Nursing Friendly)
*Top Loose Cut.(Tidak nmpk Punggung)
 *Skirt Loose Mermaid.(Kembang Payung)
 *Getah Skirt yg Mantap.(Tidak Akan bergulung/terpusing)
 *Top & Skirt satu set.
 *Sgt2 selesa dan sedap dipakai
 *100% Jaminan kepuasan


 Berminat??cepat2 order .Sebab stok sentiasa berkurangan..Baju Kurung Najwa , Produk terlaris dari SweetMuslimah

Sekian

Comments

  1. Memang lawa lah tgk..kenan sungguh haaa...flowy sungguh sesuai utk semua acara termasuk kerja pejabat

    ReplyDelete
  2. pernah teringin nak beli.. tapi mengingatkan lycra, kena buat pilihan saiz yang betul...

    ReplyDelete
  3. Kalau mak yg pakai sure tak cantik DR sebab terserlahlah kebuncitan perut mak ni huhu....

    ReplyDelete
  4. suka laa corak2 kain dia.. ehehe.. beli kain je boleh ? =P

    ReplyDelete
  5. suka warn dark magenta , tp org tk suruh pilih pun hihihih

    ReplyDelete
  6. cantik.
    just badan aida ni gebu. tak sesuai pakai lycra :) ha ha ha
    segan!!!

    ReplyDelete

Post a comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …