Breaking

Friday, 10 March 2017

BAJU KURUNG NAJWA MENYERLAHKAN KECANTIKAN WANITA

Assalamualaikum...

Baju Kurung cantik dan berkualiti .

Dari dulu hingga sekarang baju kurung melalui banyak perubahan dari segi rekaan .Tapi setiap rekaan yang berbeza tu nampak releven di gayakan tak kira zaman.Dari zaman nenek hingga zaman mak kita , dan sekarang merentas generasi  kita , baju kurung dengan rekaan lama dan baru masih cantik di gayakan.Bukan tu saja malah nama2 baju kurung tu juga dah berubah.Hari ni saya nak perkenalkan baju kurung Najwa, baju kurung dengan rekaan ringkas tapi masih nampak cantik dan bergaya.



Satu yang best tentang Baju Kurung Najwa ni , si pemakai akan nampak kurus disebakan gabungan warna baju dan kain nya..Kain nya juga di reka khas supaya si pemakai tak nampak gemuk Jom tengok gambar-gambar baju kurung Najwa dari SweetMuslimah.







cantik.kan??kalau nak tengok banyak lagi warna2 yang menarik boleh la klik di sini..
warna dan corak sentiasa diupdate jadi ada banyak pilihan untuk kawan-kawan.nak tahu apa kelebihan Baju Kurung Najwa ni?:-

*Material Premium Grade Lycra(Bukan yg murah)
 *Lembut dan Sejuk, Tak Perlu Gosok.
*Lengan berbutang(Wudhu Friendly)
 *Leher berbutang.(Nursing Friendly)
*Top Loose Cut.(Tidak nmpk Punggung)
 *Skirt Loose Mermaid.(Kembang Payung)
 *Getah Skirt yg Mantap.(Tidak Akan bergulung/terpusing)
 *Top & Skirt satu set.
 *Sgt2 selesa dan sedap dipakai
 *100% Jaminan kepuasan


 Berminat??cepat2 order .Sebab stok sentiasa berkurangan..Baju Kurung Najwa , Produk terlaris dari SweetMuslimah

Sekian

7 comments:

  1. Memang lawa lah tgk..kenan sungguh haaa...flowy sungguh sesuai utk semua acara termasuk kerja pejabat

    ReplyDelete
  2. pernah teringin nak beli.. tapi mengingatkan lycra, kena buat pilihan saiz yang betul...

    ReplyDelete
  3. Kalau mak yg pakai sure tak cantik DR sebab terserlahlah kebuncitan perut mak ni huhu....

    ReplyDelete
  4. suka laa corak2 kain dia.. ehehe.. beli kain je boleh ? =P

    ReplyDelete
  5. suka warn dark magenta , tp org tk suruh pilih pun hihihih

    ReplyDelete
  6. cantik.
    just badan aida ni gebu. tak sesuai pakai lycra :) ha ha ha
    segan!!!

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox