BAJU KURUNG NAJWA MENYERLAHKAN KECANTIKAN WANITA

Assalamualaikum...

Baju Kurung cantik dan berkualiti .

Dari dulu hingga sekarang baju kurung melalui banyak perubahan dari segi rekaan .Tapi setiap rekaan yang berbeza tu nampak releven di gayakan tak kira zaman.Dari zaman nenek hingga zaman mak kita , dan sekarang merentas generasi  kita , baju kurung dengan rekaan lama dan baru masih cantik di gayakan.Bukan tu saja malah nama2 baju kurung tu juga dah berubah.Hari ni saya nak perkenalkan baju kurung Najwa, baju kurung dengan rekaan ringkas tapi masih nampak cantik dan bergaya.



Satu yang best tentang Baju Kurung Najwa ni , si pemakai akan nampak kurus disebakan gabungan warna baju dan kain nya..Kain nya juga di reka khas supaya si pemakai tak nampak gemuk Jom tengok gambar-gambar baju kurung Najwa dari SweetMuslimah.







cantik.kan??kalau nak tengok banyak lagi warna2 yang menarik boleh la klik di sini..
warna dan corak sentiasa diupdate jadi ada banyak pilihan untuk kawan-kawan.nak tahu apa kelebihan Baju Kurung Najwa ni?:-

*Material Premium Grade Lycra(Bukan yg murah)
 *Lembut dan Sejuk, Tak Perlu Gosok.
*Lengan berbutang(Wudhu Friendly)
 *Leher berbutang.(Nursing Friendly)
*Top Loose Cut.(Tidak nmpk Punggung)
 *Skirt Loose Mermaid.(Kembang Payung)
 *Getah Skirt yg Mantap.(Tidak Akan bergulung/terpusing)
 *Top & Skirt satu set.
 *Sgt2 selesa dan sedap dipakai
 *100% Jaminan kepuasan


 Berminat??cepat2 order .Sebab stok sentiasa berkurangan..Baju Kurung Najwa , Produk terlaris dari SweetMuslimah

Sekian

Previous
Next Post »

7 komen disini

Click here for komen disini
Julia Johari
admin
10 March 2016 at 15:19 ×

Memang lawa lah tgk..kenan sungguh haaa...flowy sungguh sesuai utk semua acara termasuk kerja pejabat

Reply
avatar
Maria Firdz
admin
10 March 2016 at 18:07 ×

pernah teringin nak beli.. tapi mengingatkan lycra, kena buat pilihan saiz yang betul...

Reply
avatar
hainom OKje
admin
10 March 2016 at 22:39 ×

Kalau mak yg pakai sure tak cantik DR sebab terserlahlah kebuncitan perut mak ni huhu....

Reply
avatar
11 March 2016 at 09:12 ×

suka laa corak2 kain dia.. ehehe.. beli kain je boleh ? =P

Reply
avatar
Puan bee
admin
11 March 2016 at 21:41 ×

suka warn dark magenta , tp org tk suruh pilih pun hihihih

Reply
avatar
13 March 2016 at 15:23 ×

cantik.
just badan aida ni gebu. tak sesuai pakai lycra :) ha ha ha
segan!!!

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment