Skip to main content

PENGALAMAN MENGGUNAKAN EZ SLIWHIDE DARI ZAMINA BEAUTY & HEALTH

Assalamualaikum...




Dah seminggu saya amalkan pengambilan EZ Sliwhide . Macam tak percaya produk ni adalah produk kesihatan yang masih baru dipasaran..Kalau dilihat pada keberkesanan dan betapa releven nya produk ni saya rasa ianya memang sesuai sangat untuk diamalkan oleh semua orang . Rata-rata orang Malaysia ni mengalami masalah kesihatan seperti masalah berat badan , kolestrol tinggi dan masalah kulit wajah. Macam sekarang ni ramai yang mengamalkan Detox.Walaupun terapi Detox ni dah diamalkan sejak dulu lagi tapi kebanyakan orang tak boleh nak konsisten dalam mengamalkan nya.Kenapa??



Macam saya ni saya malas nak buat air detox tu. Nak menyiapkan buah2 , tu semua buat seminggu sekali boleh la.Kalau hari-hari memang malas.Tapi sejak kenal EZ Sliwhide ni saya boleh amalkan detox setiap hari.sebab pengambilan nya mudah dan tak payah nak bancuh2.Cuma koyak dan makan.Ianya dalam bentuk serbuk.Tak payah nak bancuh2.



Sebab kedua nya orang tak suka amalkan detox selalu ialah rasanya tak sedap...Baru2 memang la tak rasa apa.tapi masuk jam ke 5,6 terus rasanya betukar..Ada yang rasa pahit, dan ada yang kelat.Nak kena letak ais baru sedap.Sedangkan kalau nak buat air detox sebaiknya jangan amalkan ais. Memang tak sedap la...tapi dengan EZ Sliwhide, tak  perlu lagi risau dengan rasa  detox sebab EZ Sliwhide ni rasanya memang sedap.Rasa buah markisa yang asli buat kita tak jemu-jemu dan tak sabar untuk amalkan EZ Sliwhide.


Sebab ketiga dah tentu lah sebab masa..Ada yang tak sempat nak minum.nak bawak botol air detox  dan usung ke sana kemari rasa segan pulak. Kalau setakat air masak tu tak pe la..kan??Tahu tak air detox yang kita buat tu bila masuk beberapa jam warna dan rupanya dah tak menarik dan orang yang tengok pun tak berselera. Nak buat air detox tu pun makan masa jugak. Jadi dengan EZ Sliwhide ni saya cuma isi je beberapa paket EZ Sliwhide ke dalam beg tangan .Boleh amalkan EZ Sliwhide walau dimana saja saya berada.macam saya kata tadi ianya dalam bentuk serbbuk yang mudah diambil.tak payah bancuh.Tuang je dalam mulut dan nikmati kesedapan nya.



Menggunakan EZ Sliwhide ni dalam masa seminggu betul2 buat saya kagum dengan produk ni. Selain mudah untuk diamalkan pengambilan nya n ianya juga melawaskan dan buat badan saya bertenaga.tak la asyik mengantuk je bila dah petang..yang banyak jerawat dan badan berbau elok sangat guna EZ Sliwhide .

Tapi kalau tengah hamil tak boleh amalkan EZ Sliwhide  tau. Untuk semua yang  nak cuba terapi detox dengan EZ Sliwhide yang memudahkan dan berkesan ni atau nak kan maklumat berkaitan harga dan promosi boleh la   menghubungi :-

Whatsapp : 019-5782296

Facebook : Zamina beauty & Health 

laman web:  www.zamina.biz



sekian..



Comments

  1. Tau takpe..nk buat air detox memg malas..nasib ade mcm ni..senang

    ReplyDelete
  2. Menarik packaging dia. Lagi senang nak buang detox camni ... hehehe ... nak telan air lemon hari2 sampai sakit tekak kot..

    ReplyDelete
  3. detoks memang penting untk buang toksin dalam badan

    ReplyDelete
  4. waaa, sngla nk berdetox pasni..

    ReplyDelete
  5. Kalau dah rasi dgn product ni teruskan jer Makcik....bersih sikit usus tu hihi...

    ReplyDelete
  6. Selalunya kata aje nak detox tapi hangat-hangat tahi ayam aje. Kalau dah ada produk yang bagus dan mudah nak diamalkan, apalagi, teruskan ajelah!

    ReplyDelete
  7. I really appreciate this wonderful post that you have provided for us. I assure this would be beneficial for most of the people. how to pass a drug test

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …