Breaking

Wednesday, 8 March 2017

INI CARA MUDAH UNTUK MENGUJI KECANTIKAN PAYUDARA ANDA

Assalamualaikum...



Dulu saya ada kongsikan satu cara untuk menguji kecantikan wajah kita kita.
Dah cuba ke belum?
kalau nak cuba boleh tengok di sini.

Satu lagi saya ada kongsikan cara menguji kecantikan
tubuh badan anda sama ada
benar2 langsing atau tidak.
caranya ada saya sertakan di entry ini...

hari ni saya nak kongsikan satu lagi cara untuk
menguji sama ada kita mempunyai payudara yang  seksi dan cantik.

Cara nya mudah saja..
hanya sisip kan barang2 yang kecil seperti pen,
berus solekan atau botol krim di bawah payudara anda.



Jika tidak jatuh, anda mempunyai payudara yang seksi.

Trend menguji kecantikan payudara ini awalnya
bermula di jepun dan kemudian dan tersebar
di China dan negara asia lain nya
malah ianya menjadi viral dibeberapa negara
disebabkan ramai wanita yang berani
berkongsi gambar ketika melakukan ujian pelik ini.

Bukan semua tips meguji kacantikan ini perlu kita cuba.
Apa tah lagi mendedahkan nya pada orang ramai.
Cukup lah kita menjaga bahagian2 tubuh badan kita
supaya lebih privasi dan hanya kita sendiri sahaja yang tahu.

Anggap sahaja Ujian kecantikan yang saya kongsikan ini hanya
untuk suka2..jangan terlalu ambil serius ye kawan2..

sekian


5 comments:

  1. hehehehe..macam2 cara dorang nak uji ni..hehehhe..

    ReplyDelete
  2. ujian ini boleh buat diam-diam sahaja..kalau ramai orang tahu boleh bikin malu

    ReplyDelete
  3. hahaha.. ada jugak ujian cam nih yer. selamat menguji para2 wanita. ahaks

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox