Skip to main content

INI CARA MUDAH UNTUK MENGUJI KECANTIKAN PAYUDARA ANDA

Assalamualaikum...



Dulu saya ada kongsikan satu cara untuk menguji kecantikan wajah kita kita.
Dah cuba ke belum?
kalau nak cuba boleh tengok di sini.

Satu lagi saya ada kongsikan cara menguji kecantikan
tubuh badan anda sama ada
benar2 langsing atau tidak.
caranya ada saya sertakan di entry ini...

hari ni saya nak kongsikan satu lagi cara untuk
menguji sama ada kita mempunyai payudara yang  seksi dan cantik.

Cara nya mudah saja..
hanya sisip kan barang2 yang kecil seperti pen,
berus solekan atau botol krim di bawah payudara anda.



Jika tidak jatuh, anda mempunyai payudara yang seksi.

Trend menguji kecantikan payudara ini awalnya
bermula di jepun dan kemudian dan tersebar
di China dan negara asia lain nya
malah ianya menjadi viral dibeberapa negara
disebabkan ramai wanita yang berani
berkongsi gambar ketika melakukan ujian pelik ini.

Bukan semua tips meguji kacantikan ini perlu kita cuba.
Apa tah lagi mendedahkan nya pada orang ramai.
Cukup lah kita menjaga bahagian2 tubuh badan kita
supaya lebih privasi dan hanya kita sendiri sahaja yang tahu.

Anggap sahaja Ujian kecantikan yang saya kongsikan ini hanya
untuk suka2..jangan terlalu ambil serius ye kawan2..

sekian


Comments

  1. hehehehe..macam2 cara dorang nak uji ni..hehehhe..

    ReplyDelete
  2. ujian ini boleh buat diam-diam sahaja..kalau ramai orang tahu boleh bikin malu

    ReplyDelete
  3. hahaha.. ada jugak ujian cam nih yer. selamat menguji para2 wanita. ahaks

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …