Skip to main content

VIDEO TERAPIS SPA LUMUR AIR LIUR PADA WAJAH PELANGGAN TERSEBAR

Assalamualaikum...


Siapa suka pergi buat rawatan kecantikan wajah?
Best je rasa bila dia urut2 muka kita..
lepas tu kita pun mula la mengantuk..heheheh..
silap2 tidur nyenyak lagi.hehhehe...

Tapi hati2..jangan sampai awak tak tahu apa yang dibuat
oleh pakar terapi tu di wajah awak.
kena la tahu apa yang dia letak.
Lagi2 kalau awak ada alahan pada bahan kecantikan tertentu.
Mudah nak dapatkan rawatan kalau jadi apa2..

Bukan tu je..
takut juga la kalau terapis tu buat naya kat wajah awak.
macam yang berlaku pada seorang pelanggan lelaki di sebuah Spa di Singapura.


Seorang terapis spa meletak kan air liur nya sendiri
diatas wajah pelanggan nya yang sedang membuat rawatan kecantikan wajah.
Dia bukan sahaja melakukan nya  sekali tapi 3 kali .
Kejadian tersebut dirakam sendiri oleh
terapis tersebut .Sebelum melakukan perkara menjijik kan itu
dia menunjuk kan tanda bagus dengan isyarat ibu jarinya.
kemudian perlahan2 dia mengeluarkan air liur ke dahi pelanggan nya.

Kemudian dia menggosok air liur tersebut
ke seluruh wajah pelanggan nya itu seolah2 sedang melakukan urutan.
Oleh sebab pelanggan tersebut  menutup mata ketika menjalani rawatan
dia tidak sedar apa yang sedang dilakukan terapis tersebut pada wajah nya.

Rakaman video tersebut tersebar di facebook sejak beberapa hari lepas
dan mendapat perhatian netizen.
Terapis tersebut bukan sahaja di kecam malah
dia mungkin akan berdepan tindakan undang-undang.


sekian..

Comments

  1. jijik, pas tu bodoh pulak tu. euuwwwhhh!

    ReplyDelete
  2. adoyai ni la masalahnya. terlalu mencari publisiti dan tak ikhlas bekerja. rasa nak ludah je muka terapis tu

    ReplyDelete
  3. jenis org x de akal or akal ltk kt lutut

    ReplyDelete
  4. siot betul! Mesti dia ada masalah dgn pelanggan tu kot sampai wat cmtu. Adoiii jijiknya..

    ReplyDelete
  5. Uwekk yakss ...x sanggup kot.jns org x pndai guna akal

    ReplyDelete
  6. ish kenapalah buat hal camni. spa mana ni

    ReplyDelete
  7. Hee...tengok je pun dah rasa jijik.
    Apa ke bodohnya lepas tu dirakam pulak...

    ReplyDelete
  8. Puas dok cari video tak jumpa... hahaha... jijiknyalah perangai.... gamaknya kena buat spa kat rumah sendiri je laa...

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …