SEMOGA BAHAGIA HANYA DI DUNIA...



Tiada maaf untuk mereka yang menganiaya saya..
Hilang terus dari dalam hati ni.
Kepercayaan, kasih sayang  dan hormat..
segala nya lenyap dalam sekelip mata..

Terus lah hidup di dalam sifat suka
menghina dan merendah-rendah kan orang lain.
kalau itu yang boleh buat kamu semua bahagia.
Tapi ingat..bahagia di dunia tak kan kekal selamanya..

sekian..




Post a comment

6 Comments

  1. Hmm.. Memang terkesan bila dianiayai...

    ReplyDelete
  2. Ermmm memg btl tu..beri kesan dlm hati biarpun lukanya da sembuh parutnya tetap ada

    ReplyDelete
  3. Sayangnya tak semua orang sedar perkara ni...mungkin menjadi 1 kepuasan bagi mereka melihat orang lain sedih..terluka..subhabAllah..

    ReplyDelete
  4. ni kisah alam nyata ke alam maya ni ka diana.. Biarlah kak diana, Doa moga kita sentiasa di beri kekuatan setiap kali di aniaya. Sebab kekuatan tu je buat kita takkan kalah dengan sesiapa yang cuba nak jatuhkan kita

    ReplyDelete
  5. Awatnya ni makcik.... mcm sentap jer gayanya..... Dah...dah...meh sembang!

    ReplyDelete
  6. Apa yang buat marah dalam diam ni, Diana? Kalau setakat orang yang kita tak berapa nak kenal hati budinya, main touch and go ajelah. Tak payah nak simpan lama-lama dalam hati. Buang masalah, makcik ^_^

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)