PELAKON LELAKI INI DI GELAR JOHNNY DEEP MALAYSIA

Assalamualaikum...


Siapa lah pelakon yang di gelar Jhonny Deep malaysia tu ye?Betul ke muka dia macam Johnny Deep?
Gelaran Johnny Deep Malaysia diberikan oleh peminat2 pelakon lelaki ini .Ryzal Jaafar..
Dulu tak de la nampak sama macam Johnny Deep tapi sejak dia menukar gaya rambut dia 
ramai pulak yang kata dia ni macam Johnny Deep.


Baru2 ni Ryzal Jaafar ada muncul dalam drama Tuan Anas Mikael dan ramai yang memuji penampilan nya dalam drama tersebut.Ianya bukan lah drama pertama lakonan nya sebab dia dah berlakon banyak drama kemudian tiba2 menyepi dan kemunculan nya dalam drama Tuan Anas Mikael 


Harap2 gelaran Johnny Deep Malaysia tu diberikan seiring dengan bakat lakonan yang dimilik Ryzal dan bukan semata-mata kerana penampilan dirinya.betul tak?



Dulu masa awal2 kemunculan dia ni tak de lah dia menggayakan fesyen2 melampau macam dalam gambar ni.Tapi sekarang ni makin pelik dia punya pilihan fesyen dia.




Pendapat awak cemana?sama ke dengan Johnny deep??


sekian..


Post a comment

11 Comments

  1. Ermm klau dia pkai spek..adala skit iras2..

    ReplyDelete
  2. dramatis ni ker semakin menonjol ktrampilannya...

    ReplyDelete
  3. macam john jani janardhan pun ada kut....

    ReplyDelete
  4. huduh .... rambut dah sikit ... jarang2 .. geli aku tengok har har har

    ReplyDelete
  5. Hurmmmm...Suka lagi dia dgn rambut lama.

    ReplyDelete
  6. saya rasa sebab rambut dia kot kak? kalau saya ada rambut pon orang akan samakan ngan Johnny Depp. mencik!

    ReplyDelete
  7. Suka tengok, ada rupa ada gaya.. ;)

    ReplyDelete
  8. eeerk ada la kot sikit iras2 and yes.. sebab fashion rambot =D

    ReplyDelete
  9. Adalah sipi-sipi macam Johnny Depp tapi part muka tu tidaklah. Part rambut kusut masai kot yang sama. Tapikan saya suka tau the real Johnny Depp. Suka sangat ^_^

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)