PATI DELIMA APA ?

Assalamualaikum...

Hari tu saya cerita tentang anak-anak batuk.
ada yang tanya saya guna pati delima jenama apa.
Saya terlupa siapa yang tanya tu sebab email saya dah delete.
Baru hari ni berkesempatan nak jawab.


Ini pati delima yang saya bagi pada anak2.
jenama apa kebenda entah..heheh ..KAVAKLIDERE
bukan yang jenama gulsan tu.
walaupun kaler lebih kurang sama..
yang tu saya tak berapa suka sebab cair je.
Yang  jenama gulsan pun bagus jugak
Kalau cuka epal saya memang guna yang jena gulsan.
macam yang kat bawah ni..


Pati delima Yang saya guna ni pekat siikit.
kalau nak bagi budak2 minum elok dilarutkan dalam air je.
mudah budak2 nak minum.

Basgi saya mana2 jenama pun ok..
delima ni kan banyak khasiat dia
untuk semua..kan??
Salah satunya ialah menguatkan sistem pertahanan badan.
sesuai untuk melawan apa jenis penyakit.

Ok..hrap2 ianya membantu siapa yang bertanya..

sekian..

Post a comment

4 Comments

  1. buah delima mmg bagus sgttt..tmbh2 klu peknen mmg sesuai sgt mnm..bg sy mn2 pun same je kak..

    ReplyDelete
  2. akak pun guna pati delima gulsan tu

    ReplyDelete
  3. Lya mkn yg pati delima gulsan..

    ReplyDelete
  4. owh..jus delima bagus untuk rawat anak-anak batuk yer..baru tahu! tq for info..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)