Skip to main content

PAK NIL NAK SAMAN AZWAN ALI

Assalamualaikum..




Ramai yang tahu Diva AA dan Dato Aznil sekarang tengah ada krisis.
Kalau dulu diaorang bergaduh tak de siapa yang tahu sebab tak de IG, tak de facebook.
Tapi sekarang ni kejap je dah tahu.
Sebab sikit2 luah kat Ig, buat video maki hamun kat IG..kan??
sebab nak bagi tau kat orang.
heheheh..

Tadi tengok Azwan Ali ada update tentang krisis diaorang ni.




aduh sampai nak saman-saman dah ni.
kalau dulu tak de la sampai nak saman..kan??
Agaknya dah tak tahan sangat dengan Diva AA ni.
kalau siaoa yang  ikut IG diva AA mesti tahu dia memang suka
maki hamun Dato Aznil dan siap bagi gelaran Dato Fake No 1.

Sampaikan iklan yang dilakon kan Dato Aznil pun
di kecam dan jadi bahan caci maki azwan Ali dan pengikut2 nya.
Yang pengikut2 tu kecam sama sebab nak
rendang free je..hehehe..

Harap-harap masih ada jalan untuk
mereka ni berbaik.
Dalam banyak2 hal yang Diva AA ni dok carutkan hal Pak Nil
agak-agak apa perkara yang buat sampai Pak Nil nak saman Diva AA ni??


sekian..


Comments

  1. huhhhhhhhhhh panassss panassssss....berdesing otak baca AA yer status fuhhh julia doa agar suatu hari nanti pasti Allah bg mereka berbaik semula...ampunkan dosa2 mereka amin

    ReplyDelete
  2. aduhai.. overnya maki hamun dia..

    ReplyDelete
  3. Ishhh...tak sanggup nak baca ayat makian tu.

    ReplyDelete
  4. SELESAIKAN MASALAH MASING2 DI MAHKAMAH YA...OK JUGA TU TAPI XBOLEHLA KITA IKUT CARA MRK..

    ReplyDelete
  5. bkn ke aritu ckp main puji melambung2 ms ke menate n xde jb tu???

    ReplyDelete
  6. Hahahahhaa normally memang AA suka provok aznil melampau sangat.... attitude AA dalam media memang auni tak gemar, tapi kalau kat luar , AA ni ok sebenarnya...

    ReplyDelete
  7. moga diberikan hidayah buat aa
    moga bertaubat mencarut..zip mulut..ikat tangan..

    ReplyDelete
  8. ramai gak yang ssuka follow diva ni kan DR, macam-macam hal .

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …