MERTUA FASHA SANDHA BERI AMARAN TINDAKAN UNDANG-UNDANG AKAN DiAMBIL

Assalamuaaikum...


Mertua Fasha Sandha, YM Raja Puan Seri Dato Noora  baru-baru ni memberi amaran pada mereka yang menfitnah dkeluarganya Bakal berdepan tindakan undang-undang .Ini berikutan ada pihak yang mendakwa Puan Seri Nora menyebarkan berita tentang perceraian antara Fasha Sandha dan Rizal Ashram.



Berani nya buat cerita kata orang tu dah bercerai.takut pulak dengar.memang baru2 ni saya pun terbaca katanya Fasha dan jejai dan bercerai.Tapi memang tak percaya pun sebab yang menyebarkan tu macam sengaja nak memburuk kan keluarga Puan Seri Nora ni.



Bagus pun tindakan undang2 diambil sebab ianya menjatuhkan nama baik keluarga.Lagi-lagi yang menyebarkan tu adalah orang luar yang tak ada kena mengena dengan keluarga mereka.Nampak sangat tujuan nya untuk mengeruhkan lagi keadaan.

Rasanya lepas ni mesti yang menyebarkan fitnah tentang keluarga ini tak senang duduk la.Tu la..lain kali jangan suka tabur fitnah ye..


Sekian..

Post a comment

11 Comments

  1. kan. nak buat apa apa pikir dulu..
    hal org kot. x baik tau..
    suka tgk family fasha.

    ReplyDelete
  2. Da jer org x senang hati kn bila tgk org lain senang

    ReplyDelete
  3. Sibuknya alahai mereka ni tentang rumahtangga artis. Padahal setakat orang luar aje pun. Agaknya spesies kaki sibuk macam ni, kalau berlaku kat diri sendiri atau keluarga mereka, kecoh sealam mayalah jadinya berita dicanang!

    ReplyDelete
  4. Kesian kat falsya sebenarnya..
    Mgkn dia pun dh cuba sebaik mgkn dok dlm family jejai...hmm

    ReplyDelete
  5. Tak ada sesiapa heran jika ada artis bercerai, ia dah seperti menjadi sebahagian dari budaya azali kaum artis. Yang orang heran dan tabik spring ialah bila ada artis yag perkahwinannya kekal abadi dari hari pertama hingga ke hujung nyawa...

    ReplyDelete
  6. takde kerja cari problem depa ni

    ReplyDelete
  7. Macam2 orang sekarang ni, suka menabur fitnah tak bertempat

    ReplyDelete
  8. macam2 la skrg nih.. retis sungguh.. tapi org yg sabar fitnah pn satu pada2 lah.. huhuhu

    ReplyDelete
  9. Tak baik betul lah org yg suka buat citer ni.

    ReplyDelete
  10. XDER MASALAH KOT TU YG SENGAJA CARI...

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)