KURANG ASAM PUNYA CUCU -CHEF WAN

Assalamualaikum....




 Heheheh..kelakar betul cucu Chef Wan ni..
Budak2 besar ni memang seronok kalau dilayan bercakap..
Kadang2 mengena kita memang bijak.
Hahahah..

Nak buat cemana..
Dah memang muka pun muka mat saleh..
Heheh..dia pun agaknya keliru dia ni
Melayu ke inggeris..

Comel cucu2 chef Wan ni..kan?

Sekian...

Post a comment

13 Comments

  1. hihi kelakar pulak Chef Wan layan cucu-cucunya kan DR :)

    ReplyDelete
  2. comel tu dia ..cucu orang terkenal ..

    ReplyDelete
  3. Hehe.. Kelakar plak chef wan nih.. Dah besar dh cucu dia..

    ReplyDelete
  4. cucu2 melawak dgn atoknya yg suka menyakat tu heh..heh...

    ReplyDelete
  5. Hihi dia rasa duk malaysia melancong lawat tok je. Muka pun muka omputeh mmg dia tak rasa dia ada darah melayu lah kot. Comel sgt. Yg perempuan tu manis..

    ReplyDelete
  6. Atok tak boleh nak marahlah sebab terkena dengan cucu. Kalau anak yang cakap macam tu mahu dah kena belasah ^_^ Hahaha!

    Dah besar rupanya anak-anak Serina ni yerk! Comel dua-dua!

    ReplyDelete
  7. Handsome yang lelaki tu dan cantik yang perempuan tu.... yg perempuan nie muka serina skit...eh dedua pun muka serina hihihihi tapi memang nampak muka mat saleh nye...eh lah, saya pulak keliru..hihihihi

    ReplyDelete
  8. hahahahahaa bijaknyaaa! hahaha

    ReplyDelete
  9. comeyyy... kecik2 dah ppandai bergurauu

    ReplyDelete
  10. Sorry tok wan..tok wan bukan org london ehh.....hehehheh....comel2 anak serina nih.....

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)