HATTA DOLMAT DEDAH ARTIS WANITA PENIPU

Assalamualaikum..

Mula-mula kita baca la dulu caption2 dari Hatta Dolmat, pereka yang terkenal ni.
Dikatakan dia ditipu berkaitan bayaran oleh seorang artis wanita berdarah arab.
katanya sekarang tengah sibuk kumpul bukti berkaitan penipuan oleh artis wanita tu..







Ok..jom la kita main teka teki siapakah artis berdarah arab asal johor itu yang telah menipu pereka popular ini?Dari clue2 yang dia bagi tu rasa macam kenal je kan?


sekian...

Post a comment

8 Comments

  1. anies dah sebut nama tu ... adeh ...

    ReplyDelete
  2. kalau teka betol dapat hadiah tak? hape takde hadiah...jadi kim salam malas akak nak layan...kahkahkah

    ReplyDelete
  3. Uishh panas panas ...sapala tu ya ermmm

    ReplyDelete
  4. Malaslah nak teka Diana walaupun rasa-rasa macam tau aje siapa. Saya tak mengikuti sangat perkembangan tapi kalau dah masuk media sosial ni, haruslah semua orang akan dapat tahu akhirnya siapa gerangannyakan!

    ReplyDelete
  5. ermmm.. mcm mcm kan dunia retis ni
    smga dpt diselesaikann dgn baik

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)