GAMBAR MAJLIS PERKAHWINAN ANAK MENTERI BESAR SELANGOR

Assalamualaikum...



Semalam berlangsung majlis persandingan anak menteri besar Selangor Farah dan pasangan nya Syaqib.Jom la kita layan gambar je..


Yang penting ada Diva AA.Sebelum tu 3,4 hari dok berteka teki dengan pengikut instagram dia, nak pergi ke tak nak pergi..last2 termakan pujuk dia pergi jugak majlis perkahwinan anak saudara nya ni...hahhaha.Macam2 drama la Diva AA ni.



Antara tetamu vvip yang hadir..


Persembahan dari Dato Ct..
Masih berpantang tapi nak buat cemana dah namanya tugas..kan??
Jom layan gambar2 di majlis akad nikah nya pulak..














Credit gambar: Haniff Hazim Photography 

Semoga pasangan pengantin kekal bahagian selamanya hingga ke syurga...
selamat pengantin baru...

sekian..



Post a comment

11 Comments

  1. AA biasala penuh ngn kontroversi hhihi...meriahnya,moga psgn sentiasa brbahagia

    ReplyDelete
  2. mencari di mana neneknya ;-) sbb rumah nenek dia dpn umah sy

    ReplyDelete
  3. sudah ada anak dewasa MB Selangor ni ya...selamat pengantin baru kedua mempelai.

    ReplyDelete
  4. Moga bahagia hingga akhir hayat..

    ReplyDelete
  5. Cantik majlis perkahwinan ni. Warna nampak suweett sangat

    ReplyDelete
  6. Anda telah di tag!!

    http://www.mystorymory.com/2015/12/10-soalan-daripada-adik-karimah.html

    ReplyDelete
  7. Ingatkan anak² MB ni skolah lagi ☺

    ReplyDelete
  8. cantik anak dia =)
    sepadan secocok.. ehehe.. majlis pun cantik..

    ReplyDelete
  9. Oh, dia ada anak yang dah besar panjang rupanya! Ingatkan anak-anaknya masih kecil lagi.

    Diva AA ni biasalah sering mengundang kontroversi. Nak pergi, pergi ajelah. Tak nak pergi pun, pergi ajelah. Kata anak saudarakan!

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)