FESYEN RAMBUT KETINGGALAN ZAMAN LEBIH BAIK DARI GAYA URBAN MAKAN DALAM LAMPIN

Assalamualaikum...



Kesian perempuan yang kena kecam gara-gara makan dalam
lampin pakai buang di majlis babyshower tu.
Entah apa la rasa makanan nya bila
diletak kan dalam tempat untuk isi najis.
Mungkin idea tu datang secara tiba2.
kalau di rancang dari awal dah tentu akan ada yang bantah
contohnya mungkin suami dia akan larang.

Biasa la..orang perempuan kan malas nak fikir panjang2 ..
rasa nak buat terus je buat..kan??
tapi orang lelaki kan bijak..
tak kan la benda macam tu tak boleh fikir kesan nya..kan??

jadi saya rasa idea untuk makan dalam lampin pakai buang tu
mungkin tak dirancang.idea nya datang secara tiba-tiba
2,3 jam sebelum majlis bermula.
kebetulan pinggan kat rumah dia semua sumbing tak elok nak hidang kat orang.
Pinggan pakai buang yang kat kedai2 pun dah habis
sebab banyak orang buat majlis cuti2 ni kan..

nampak??betapa saya ni seorang yang berfikiran yang baik2 sahaja..
kahkahkah...

Nak majlis nampak lain dari yang lain..
atau dia rasa nak memulakan sesuatu yang baru yang tak pernah orang lain buat.
Rasa-rasanya kalau benda itu sesuatu yang boleh diterima orang lain pun,
apa kesan nya yang awak dapat??Awak nak terkenal sebab
perkara baru yang awak buat jadi viral??
Tahniah..rasa nya itu yang memang awak dapat
tapi dari sisi yang berbeza..
Ia nya bukan sesuatu yang orang akan ikut
malah awak dikecam..tapi awak tetap jadi terkenal dan
apa yang awak buat jadi viral macam yang awak nak..

Tahniah..

Kita dah nak masuk tahun 2016.
tapi masih ada orang yang bertindak macam orang tak bertamadun.
Lebih baik gaya fesyen rambut ketinggalan zaman macam mereka-mereka ni..(klik)
dari gaya hidup macam orang mundur macam yang awak buat..


sekian...

Post a comment

8 Comments

  1. lepas ni ada orang buat minum dalam boot pulak..heeeee

    ReplyDelete
  2. org kaya banyak duit, org dulu2 x mampu nak beli pampers pakai lampin main cuci je. jimat duit.

    ReplyDelete
  3. Aikk yer jijiknya..agak2 la nak buat sesuatu yg pelik tu kan.,da akal tpi entahla, masing2 blh fikir kn mna yg logik akal..da trbaca juga tdu psl ni..meremang plak bulu roma trbygkn najis kat pampers yaksss

    ReplyDelete
  4. berfikir diluar kotaklah tu kot...

    ReplyDelete
  5. Moga tidak berulang dan diulanglah...hurmmmm...macam macam..

    ReplyDelete
  6. Aduh, tak sangguplah walaupun dah cuba berfikiran positif, Diana! Nasib baik kawan-kawan saya semua masih berakal waras lagi, takda pulak layangan undangan untuk makan dalam lampin macam ni. Kalau kena kat saya, terus saya kata saya puasa sunat jerklah! Geli nak makan. Rare tak rare, saya peduli apa!

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)