Skip to main content

90% LELAKI MASA KINI HADAPI MASALAH PANCUTAN PRAMATANG

Assalamualaikum...




Tahukah Anda Apakah Masalah Utama Suami Masa Kini?
90% lelaki masa kini hadapi masalah pancutan Pramatang.
Lelaki yang menghadapi masalah ejakulasi pramatang (pancutan pramatang)
tidak dapat mengawal atau bertahan cukup lama di atas katil untuk memuaskan pasangan mereka,
dan selalunya pasangannya tidak dapat mencapai klimax.
Ejakulasi pra-matang adalah salah satu daripada masalah seksual paling biasa
tetapi boleh menyebabkan beberapa masalah di luar bilik tidur seperti tekanan perasaan,
rasa rendah diri & tercabar, kecurangan dan boleh merosakkan hubungan suami isteri.
Adakah anda tergolong dalam kategori lelaki yang menghadapi masalah ini?

Ini mungkin penyelesaian untuk masalah anda:- 

Klik untuk dapatkan serum4man


Glamerz Serum4Man melancarkan darah zakar dengan hanya sapu dan urut selama lima minit. Penggunaan Glamerz Serum4man bukan hanya untuk setiap kali untuk bersama, tetapi boleh di gunakan di waktu biasa seperti :

1. Selepas mandi pagi sebelum pergi kerja. Jika anda berkerja yang perlukan pergerakan aktif, ini adalah peluang terbaik...
2. Sebelum melakukan aktiviti sukan, ini dapat membantu melancarkan perjalanan darah ke Zakar. Berbasikal adalah salah satu aktiviti terbaik untuk aliran darah ke zakar
3. Permakanan yang baik seperti buah-buahan, madu, minyak zaiton dan buah tin juga membantu perjalanan darah ke zakar.

Untuk cara penggunaan,testimoni , dan berbagai maklumat penghantaran tentang Glamerz Serum4Man anda boleh klik di sini.

Keistimewaan Serum4man:-

*Sesuai untuk pengidap kencing manis
*Tidak berlu urutan
*tidak panas dan tidak kebas
*tidak melekit dan cepat kering
*berbau harum

Sekian..

Comments

  1. iklan ker nih? hahahaha tak berani lah nak mencuba

    ReplyDelete
  2. harap dpt membantu mereka yg mempunyai masalah tersebut.

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …