5 VIDEO PALING POPULAR DI DUNIA SEPANJANG 2015

Assalamualaikum..



Kalau di Malaysia sepanjang 2015 ni video apa ye
yang paling ramai penonton nya di youtube?
Entah la..saya pun tak tahu..hehehe..
saya jarang2 menonton Youtube.
kalau anak2 rajin la sebab diaorang suka tengok video tentang mainan .
nak beli mainan banyak sangat undang-undang dari ibu ayah diaorang..kan??
jadi tengok kat youtube je la..hahahah.
jom la kita tengok 5 video paling banyak di tonton
seluruh dunia sepanjang 2015 ni.

1.Silento-Watch Me (Whip/Nae Nae) #WatchMeDanceOn

https://www.youtube.com/watch?v=uBWrpVrazzA

Video yang menampilkan 5 orang kanak-kanak menari
dengan aksi yang menghiburkan ini ditonton sebanyak lebih 123 juta kali.
saya pun tak tahu apa yang menariknya dengan video ni.
bagi saya ianya biasa-biasa je.

2-Clash of Clans: Revenge

https://www.youtube.com/watch?v=GC2qk2X3fKA

Video macam ni pun orang tengok ke??
heheeh..ditonton lebih 90 juta kali.
Agaknya orang terklik je kot..:p


3-Crazy Plastic Ball PRANK!!

https://www.youtube.com/watch?v=7t0EtKlQxyo

Ditonton sebanyak lebih 55 juta kali.
Video tentang seorang lelaki yang ingin membuat kejutan
untuk isterinya dengan meletak kan
puluhan ribu bola plastik di dalam rumah.
ketika isterinya pulang dan membuka pintu
timbunan bola plastik tiba-tiba jatuh ke atas isteri dan
ianya betul-betul memeranjatkan isterinya.
bagi saya Video ni tak la best sangat nak dibandingkan dengan
prank yang seorang suami jatuhkan anak dia dari atas tu.
yang tu betul2 terkena isterinya..heheh..

4-Love Has No Labels | Diversity & Inclusion | Ad Council

https://www.youtube.com/watch?v=PnDgZuGIhHs

Lebih 55 juta kali video ni sudah ditonton seluruh dunia.
Video yang ditujukan untuk seluruh rakyat Amerika supaya menghindari
sikap suka diskriminasi .

5-Lip Sync Battle with Will Ferrel, Kevin Hart, and Jimmy Fallon

https://www.youtube.com/watch?v=HvRypx1lbR4

Untuk video yang menampilkan Will Ferrel, Kevin Hart, dan Jimmy Fallon
ni memang layak la ianya jadi tontonan ramai sebab ianya betul2 menghiburkan.
Video ini sudah di tonton sebanyak 55 juta kali.


kalau nak tahu ke lima-lima video ni satu pun saya tak pernah
tonton tau..baru hari ni tengok..
tu pun ada yang saya tak tonton sampai habis pun..macam boring je..
hahahahh...kalau awak nak tengok klik la
link y0utube yang saya sertakan tu..

sekian..



Post a comment

3 Comments

  1. video2 lain tatau eehe.. yang 1st tu je tahu..
    ngeh2..

    ReplyDelete
  2. Lya lgi la x pernh gi tonton video2 d atas bab memg jrg sekali buka youtube

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)