Sunday, 29 November 2015

SURAT CINTA UNTUK DIANA...

Assalamualaikum....



pernah dapat surat cinta....???
masih simpan surat cinta yang awak dapat sampai sekarang???

simpan elok2 ye..
kalau dapat kat anak, dia baca mesti dia gelak..
kita sendiri pun tak sanggip nak baca surat cinta kita dulu kan???
hahahah...

surat cinta diatas bukan ditujuakan pada tuan blog ye...
heheh..


sekian.....

17 comments:

  1. Heehehe,mmg klasik bahasanya.

    ReplyDelete
  2. mcm dr bangla jer surat tu..hihi

    ReplyDelete
  3. Histeria sy membacanya hahahahaha

    ReplyDelete
  4. Pernah dapat surat cinta dari cinta monyet dulu... tapi frustrated sebab abang dia yang tulis... rupanya depa nak game auni... hampehhh... lastly semua surat2 tu auni koyak, taboq kat meja dia dalam kelas... mihmih

    ReplyDelete
  5. stress kalau dapat surat cam gini, boleh jadi kalau mula2 suka, boleh muntah jadinya ;P

    ReplyDelete
  6. dapat surat cinta maknanya adalah peminat tu ...

    ReplyDelete
  7. Bahasanya ngak sy fahamim...kehkeh

    ReplyDelete
  8. hahaha mati2 surat untuk akak. dari gaya bahasa dia ni, sastera orangnya hahaha :D

    ReplyDelete
  9. Tak rasa nak jawab ke surat cinta tu...kesian kat dia, kalau ada masa jawablah, beri dia harapan...hahahaha..

    ReplyDelete
  10. Nama Diana makin famous sejak akhir akhir ni

    ReplyDelete
  11. Hahaha...ni memang salah satu surat cinta dulu-dulu tuan punya blog ke atau saja malu nak ngaku ni ada abang indon minat kat awak? Hehehe...gurau aje ya Diana... jangan tarik muncung 18depa, jap lagi suami nak balik rumah. Tak elok bermasam muka depan suami. Hahaha....

    Sadislah kalau dapat surat cinta macam ni. Seingat saya, surat cinta monyet saya semuanya ada lirik lagi. Paling saya ingat lagu Serikandi Cintaku. Pernah dengar tak lagu tu?

    ReplyDelete
  12. Kikikiki.....
    Betul tu makcik, mlm hari tu tah pak jilap baru tanya pasal surat cinta ni .....Maklumlah dulu mana ada hp kan hihi

    ReplyDelete
  13. Kikikiki.....
    Betul tu makcik, mlm hari tu tah pak jilap baru tanya pasal surat cinta ni .....Maklumlah dulu mana ada hp kan hihi

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();