Monday, 9 November 2015

MASA BARU-BARU KAHWIN DULU...

Assalamualaikum....

Rehat la hari ni dari berblog..
Baru sampai ke rumah ni..
Nak rehat2 la dulu...
Guling2...
Tengok tv mana2 rancangan yang terlepas dalam masa 2 hari ni..
ekekek...

Saya memang suka tonton televisyen..
Pernah dulu tv kat rumah saya ni rosak.
Masa mula2 kawen dulu.
Jadi suami saya pergi la hantar tv tu untuk dibaiki.
Sehari ok lagi..
Masuk hari kedua mula buat muka sedih..
macam ada masalah besar..
Padahal bosan tak de tv je..
Hahahhah..

Buruk betul perangai..
Ala ..lagipun masa tu baru kawen..
Tak berdosa pun kalau manja lebih2..
Hahahah...

Sampai sekarang kejadian tu jadi bahan suami saya
Untuk mengejek saya kalau bab2 tv ni.


Ok la...
malam nanti selesai semua kerja
saya update la sikit blog ni ye..

Sekian...

16 comments:

  1. hehehe.. comel jerr... sy klu balik rumah pn memng tv 2 24 jam trbuka.. kihkih

    ReplyDelete
  2. Slmt kembali ke blog kak..lya baru smpt bw ni

    ReplyDelete
  3. Haha. Sama pesen dgn suami saya.. kalau daya lak, lagi suka sunyi.. aman gitu.. kalau dia buka aje tv walaupun tak tengok..

    ReplyDelete
  4. TV XBERBUNYI SUNYI SGT KAK RASA..SO ON JERLAH SEHARIAN...

    ReplyDelete
  5. saya duduk bujang dulu rumah tak ada tv. bukan tak mampu beli tapi saya memang jarang ada kat rumah. Kalau duduk rumah saya habis masa depan pc jer online. Sampai rumah saya tak ada tv pun jadi bahan cerita kat opis bila salah seorang kawan kebetulan dtg rumah saya masa tu tengok rumah bujang yang kosong apapun takdel. Saya pun pelik.. sebab masa tu saya tggal bujang kot. rumah sewa pulak tu. perlu ke jadi isu rumah saya tak ada tv. Pernah arwah ayah & mak datang umah saya tak ada TV.. arwah ayah siap nak pergi beli tapi saya tak bagi. sebab memang masa tu saya jarang tengok tv. tapi sejak ada anak.. jadi banyak pulak tgk tv.

    ReplyDelete
  6. Hehehehe.....sekarang ni , nak tengok tv pun dah tak sempat..banyak kerja dan tak pernah habis sob sob sob

    ReplyDelete
  7. baru baru kahwin memang orang kata tengah hangat lagi...tak apa pun nak manja-manja...bukannya orang lain, suami sendiri juga kan? ;-)

    ReplyDelete
  8. Hehe..mesti suami tak sampai hatikan...

    ReplyDelete
  9. Hehe... Saya layan drama tv seminggu sekali.. Selebihnya anak yang kuasai... Layan kartun je dgn diorang...

    ReplyDelete
  10. Hai kak. Lama tak datang sini sejak busy ni hah. Heheh.
    Memang bosan pun kan kalau tak dek tv sebab tu lah hiburan paling best :D

    ReplyDelete
  11. Akak siang jarang tengok tv selalu terconggok depan tv belah2 malam je...suka tengok secara berduet dgn cik boss dan anak2...hehehe

    ReplyDelete
  12. aida x kisah kalau tv x on.
    jgn internet takde ha ha ha :)
    gila bayang jap.

    ReplyDelete
  13. samalah saya kak...kalau takde TV hidup rasa bosan je.tahan duduk rumah sehari suntuk, janji ada TV

    ReplyDelete
  14. Ada org tak suka tengok TV...tp mak suka DR....mcm sama pulak kita bab TV ni hihi....

    Kalau TV rosak, tp hp ada ok lagilah....kalau dua dua tak de.....Pergh!!....menangis jugak tu

    ReplyDelete
  15. Sekarang kalau tidak adapun TV sepertinya tak apa ya kak, sebab di smartphone kita juga bisa mendapatkan berbagai informasi dan hiburan. Tapi meski begitu, peran televisi masih sulit untuk tergantikan... HeHe

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();