Skip to main content

GEMINI PALING BERANI BERLAKU CURANG

Assalamualaikum...



Kalau belum berkahwin tapi ada hubungan cinta
dengan 2,3 orang yang berbeza itu kita panggil curang ke??
Atau kita kata ianya satu cara untuk memilih dengan lebih baik??heheh..
ada jugak yang marah kalau baca ni..
Ye la..dah kahwin ke belum kahwin ke ,
kalau ada hubungan cinta dengan 2,3 orang yang
berbeza kita tetap namakan ia sebagai CURANG.

Tapi curang pun, kalau 2,3 pihak itu
rela tak de la kita panggil curang..I
tu kita sebut sepakat..ekekek..
Sepakat membawa berkat.:p

Orang kata mereka yang berbintang
Zodiak dan Sagitarius adalah mereka
yang paling setia dalam cinta.
Manakala yang paling kerap curang dan
berbohong ialah mereka yang berbintang Aquarius ,dan Aries.

Gemini adalah yang paling mudah berlaku
curang dan tidak takut untuk melakukan nya.
Namun ia hanya melibatkan emosi dan bukan fizikal.

Taurus pulak dikatakan hanya berlaku curang untuk menarik perhatian.

Betul ke tak betul tu kena tanya diri masing2 la ..
Sebab benda ni bukan disebabkan bintang kelahiran..
tapi sebab nipis nya iman dan
betapa goyahnya  rasa cinta dan setia kita pada pasangan ..


sekian...

Comments

  1. He he he, I is Sagitarius by the zodiac sign... Setia tau...

    ReplyDelete
  2. SALAM PAGI...HMM GITU PULA YA...

    ReplyDelete
  3. Oh! :-) zodiak saya Libra :-)

    ReplyDelete
  4. yg ade 2-3 tu gatai ..
    semua dia nk try .... cuba satu2 dulu tak pe la .. tak serasi tinggal cr lain ... nk 2-3 sekaligus tu melampau

    ReplyDelete
  5. berbintang zodiak x de kak ;-)

    tp dah mana manusia. x kuit iman mmg mudah nk curang... plg mudah curang dlm ibadat ;-)

    ReplyDelete
  6. saya teringat arwah cikgu saya dulu
    dia cikgu BI, cukup marah bila saya baca section zodiac
    dulu tiap kali kelas BI kitorang kena bawa surat khabar the star
    sejak kena marah tu, tak penah belek zodiak
    ni terbaca cite diana ni, teringat kat arwah
    moga elok tempat dia di sisi-NYA

    ReplyDelete
  7. uiksss..lama dh sy xbace psl zodiak ni..nasib sy virgo, suami plak aries..

    ReplyDelete
  8. aida x ikut sgt zodiak zodiak ni :)
    apa pun ok...

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …