Thursday, 5 November 2015

GEMINI PALING BERANI BERLAKU CURANG

Assalamualaikum...



Kalau belum berkahwin tapi ada hubungan cinta
dengan 2,3 orang yang berbeza itu kita panggil curang ke??
Atau kita kata ianya satu cara untuk memilih dengan lebih baik??heheh..
ada jugak yang marah kalau baca ni..
Ye la..dah kahwin ke belum kahwin ke ,
kalau ada hubungan cinta dengan 2,3 orang yang
berbeza kita tetap namakan ia sebagai CURANG.

Tapi curang pun, kalau 2,3 pihak itu
rela tak de la kita panggil curang..I
tu kita sebut sepakat..ekekek..
Sepakat membawa berkat.:p

Orang kata mereka yang berbintang
Zodiak dan Sagitarius adalah mereka
yang paling setia dalam cinta.
Manakala yang paling kerap curang dan
berbohong ialah mereka yang berbintang Aquarius ,dan Aries.

Gemini adalah yang paling mudah berlaku
curang dan tidak takut untuk melakukan nya.
Namun ia hanya melibatkan emosi dan bukan fizikal.

Taurus pulak dikatakan hanya berlaku curang untuk menarik perhatian.

Betul ke tak betul tu kena tanya diri masing2 la ..
Sebab benda ni bukan disebabkan bintang kelahiran..
tapi sebab nipis nya iman dan
betapa goyahnya  rasa cinta dan setia kita pada pasangan ..


sekian...

10 comments:

  1. He he he, I is Sagitarius by the zodiac sign... Setia tau...

    ReplyDelete
  2. SALAM PAGI...HMM GITU PULA YA...

    ReplyDelete
  3. Oh! :-) zodiak saya Libra :-)

    ReplyDelete
  4. yg ade 2-3 tu gatai ..
    semua dia nk try .... cuba satu2 dulu tak pe la .. tak serasi tinggal cr lain ... nk 2-3 sekaligus tu melampau

    ReplyDelete
  5. berbintang zodiak x de kak ;-)

    tp dah mana manusia. x kuit iman mmg mudah nk curang... plg mudah curang dlm ibadat ;-)

    ReplyDelete
  6. saya teringat arwah cikgu saya dulu
    dia cikgu BI, cukup marah bila saya baca section zodiac
    dulu tiap kali kelas BI kitorang kena bawa surat khabar the star
    sejak kena marah tu, tak penah belek zodiak
    ni terbaca cite diana ni, teringat kat arwah
    moga elok tempat dia di sisi-NYA

    ReplyDelete
  7. uiksss..lama dh sy xbace psl zodiak ni..nasib sy virgo, suami plak aries..

    ReplyDelete
  8. aida x ikut sgt zodiak zodiak ni :)
    apa pun ok...

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();