Skip to main content

ENTITI SERAM TERAKAM DALAM VIDEO YANA SAMSUDIN

Assalamualaikum....

Malam tadi saya ada tonton satu video yang dimuat naik oleh Yana Samsudin.
Video yang pada mulanya hanya bertujuan untuk suka -suka akhirnya mengndang perasaan seram dan menakutkan apabila ada segelintir peminat nya yang menegur ada seoleh-oleh lembaga putih dibelakang 
mereka.


Ramai yang terkejut dengan penampakan entiti tersebut dan 
ianya memang jelas kelihatan makluk yang berbaju putih dan berambut panjang.
Rata-rata komen mengiyakan kewujudan  entiti tersebut dalam video itu..



Ini lah gambar dari video tersebut...
sekali imbas memang tak perasan kewujudan lembaga tersebut.
bila diamati betul-betul meremang juga bulu roma ni .
Tak pasti adakah itu manusia atau makhluk lain.

Siapa tahu mungkin itu ahkak minah kilang nak masyuk shift jam 11 ke..kan??
dok tengah tunggu Van datang ambik..ekekek..


kalau siapa yang nak tengok video tu boleh la pi tengok kat facebook Yana Samsudin..
untuk seram2 di pagi hari...
Video ni dimuat naik malam tadi oleh Yana..
tapi sengaja makcik tulis cerita ni pagi2 sebab kalau tulis malam ada juga yang tak boleh tidur ni..
hahahah...


sekian...

Comments

  1. yg cahaya mcm ni selalunya dikaitkan dgn entiti..ni kalau tgk tgh mlm..nak ke tandas pun terbantut

    ReplyDelete
  2. sye tengok malam tadi hahaha, terus susah nak tido haih

    ReplyDelete
  3. nsb lah tgk time nih... kalu time lain mau serem jgk...

    tp eh nk pi toilet pun rasa eh jauh nya rasa

    ReplyDelete
  4. dahlah kat sini cuaca sejuk..bertanbah seram sejuk..

    ReplyDelete
  5. ANAK ADA SNAP GAMBAR VIEW TIBA2 ADA GAMBAR 2BERANAK BENDA TU YG TERPAPAR SAMA...KAK SURUH DELETE SAJA BIMBANG IA AKAN MENGIKUT KEMANA SAJA KITA PERGI N MENGGANGGU KEHIDUPAN KITA...

    ReplyDelete
  6. Makhluk lain pun wujud , tk hairanlh kn...

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …