Monday, 2 November 2015

BERTUAH NYA ORANG YANG PERNAH DIGANGGU HANTU

Assalamualaikum..

Ingat tak entry seram pagi tadi yang saya publish tu..
amboih2..ada yang kata tak seram pun...
eleh..ye ke tak seram..
entah2 cakap gitu sebab malu nak mengaku seram..kan??heheh
takut orang kata dia penakut la tu...



Kadang2 saya rasa orang2 yang berjaya
merakan gambar2 hantu ni adalah anatara mereka yang bertuah la.
hahahha...bukan senang hantu nak bergambar sekali.
lagipun bukan  sebanrangan kamera boleh guna..betul tak??
kadang2 guna kamera cikai2 je pun dah boleh rakam gambar  hantu...

Sama juga macam orang yang mengalami kejadian2
nampak hantu atau diganggu hantu.
mereka ni dikatakan orang-orang yang bertuah diberikan
pengalaman macam ni..
Merasa la juga pengalaman seram sampai nak terkencing tu..
hehe

Tapi ada juga yang bernasib malang..
kena kacau dengan hantu sampai kena demam panas..
ada yang sampai terkejut dan kena serangan jantung.



sekian..




8 comments:

  1. Kena kuat semangat kalau nak layan benda2 seram ni.

    ReplyDelete
  2. xminat dgn citer2 seram ni...xbertuah sbb xalaminya pun xpa diana heh..heh..penakut sgtlh tu...

    ReplyDelete
  3. dari sudut positif macam bertuah je kerana bukan semua ada pengalaman begitu..

    p/s :Lawatan mesra dari penulis blog mrhanafi

    ReplyDelete
  4. Saya dah banyak kali terlihat benda2 pelik, pernah langgar benda2 mistik itu dgn kereta, mendengar suara2 pelik tanpa bentuk fizikal, ia pernah banyak kali diceritakan dalam blog saya. Saya lebih suka jika hijab mata itu tak dibuka Allah, tak dapat melihat sesuatu yg mistik. Ia bukan sesuatu tuah dapat melihat benda mistik, ia sesuatu yg malang...termasuk saya..

    ReplyDelete
  5. sy penh tgk video dlm gmbr ats tu kak..xtau la nk kate antu btl ke x..sebab hantu tu mcm lari2 kejar dorang..mcm kelakor pun hade..sy xkuat semangat sgt nk tgk, tp nk tau ape yg jadi seterusnya..

    ReplyDelete
  6. gambo yang diana share tu kalau tak silap saya sedutan dari video
    dekat negara arab. jadi perdebatan tu sebab ramai kata tak sahih
    hantu tu kejar kereta tu tau...bukan terbang...hehe
    masa tengok terasa kelakar pula. tak rasa seram
    eh ni komen lari topik ke huh =)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();