Thursday, 12 November 2015

AZWAN ALI DI TIPU USTAZ DARI RUMAH ANAK YATIM

Assalamualaikum..



Sejak tengahari tadi terbaca caption2 di gambar Diva AA tentang Majlis Tahlil yang akan diadakan di rumahnya pada malam ni.
Dia jemput kanak-kanak dari Pusat tahfiz ARBA,
tapi majlis yang sepatutnya diadakan jam 6;30 petang tu terpaksa di batalkan disebabkan Ustaz tu tak muncul2.
Bila dah datang kena halau la sebab tak menepati masa.


Mujur la Diva bertindak pantas menjemput anak2 yatim dari Rumah Bakti Ulu Klang..


Antara kandungan SMS yang dihantar Azwan Ali pada Ustaz tersebut..


Bila azwan Ali up cerita ni di laman IG dia muncul la salah seorang ustaz yang menguruskan pusat Tahfiz ARBA dan menjelaskan bahawa ustaz yang dimaksudkan oleh Azwan Ali sebenarnya telah lama di pecat kerana mencuri duit ank yatim.


kesian Diva AA ni.Dah bayar rm630 pada ustaz penipu tu.Duit ank yatim pun dia berani kebas.Apatah lagi duit Azwan Ali.Sabar je la Diva ..

sekian..

12 comments:

  1. Sian AA kena tipu camtu. Tp at the same time...bahasa yg dia gunakan tu...hmmmm

    ReplyDelete
  2. kesian tahfiz ARBA. x psl2 kena tempias ustaz x bertanggungjwb.

    ReplyDelete
  3. saya dah lama kena block ngan diva..... baik kat twitter (dah bertahun) mahupun kat IG hahahhaha

    ReplyDelete
  4. Itulah sebab kenapa lewat sebab ustaz penipu tu nak cari budak dulu utk dibawa sebab dia dah tak kendali sekolah tersebut. Macam-macam...

    ReplyDelete
  5. Ya Allah berani nye orang tu kencing diva divos AA matilanakkkk kene maki sampai reput dgn diva AA...hahaha

    ReplyDelete
  6. memang mendapat la kalau kelentong si AA ni..HAHA

    ReplyDelete
  7. Mcm2 cara org nak menipu skrg ni

    ReplyDelete
  8. heh..heh..sian azwan ali...ujian Allah tu pelbagai kena reda...azwan ni jenis yg xsimpan apa2 dihatinya...ok juga ramai yg tahu apa sebenarnya tapi perlu hati2..

    ReplyDelete
  9. alahai.. menipu plak tu..aduhh.. mangsa sgguh...

    ReplyDelete
  10. merosakkan agama je spesis mcm ni!! stop laa jgn pggl dia ustaz!

    ReplyDelete
  11. silap orang dia nak nipu
    kan dah kena sumpah

    ReplyDelete
  12. tak boleh nak kata apa. anggap sahaja kifarah @ ujian ye AA

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();