Skip to main content

ARTIS WANITA BERTUDUNG JADI ESCORT GIRL??

Assalamaualaikum..

Semalam saya terbaca la satu post kat IG ni..
katanya ada artis perempuan yang bertudung mengambil bahan terlarang
Tak tahu la betul ke tidak tapi dalam post tu diserta kan bukti
whatsapp dan ada satu lagi gambar yang mengatakan dia juga jadi
callgirl untuk golongan vvvip .
Gambar tu di muat naik di laman Ig dia.
kemudian ada satu komen ni tegur la tentang seorang pegawai
yang kebetulan ada dalam gambar tu..
Cepat2 dia delete gambar tu dari akaun dia..



Memang terkejut juga sebab artis ni popular..
bukan artis yang cikai2 nun..
Bila dia berlakon drama mesti drama tu meletop-letop la..
Dengan imej bertudung dia tu memang susah nak percaya.

Cakap pasal benda2 gini,
saya kadang2 kecewa juga dengan setengah
perempuan yang suka menggunakan tudung untuk menutup kesalahan mereka.
lepas tu yang dikecam adalah semua wanita yang bertudung.
Kita pulak tertanya2 .."eh!1apa pulak salah aku sampai dia nak kata macam tu.."

Apa sebenarnya tujuan dia berhijab pun tak tahu la..
sedangkan pakaian dia pun semua ketat dan sendat.
bila kita pertikaikan dah dikata kita ni kolot dan buta fesyen..

Harap2 cerita yang tersebar ni adalah palsu dan tak betul.
Sebab sayang la..orang nya cantik,masih muda,belum berkahwin,
dan ada bakat besar dalam lakonan.
peminat pun ramai..kalau betul cerita ni mesti ramai yang kecewa.


sekian..

Comments

  1. yes. moga x betul la ekk citer tu.
    malu kita sebagai wanita muslim yg bertudung.
    sedih pun ada :(

    ReplyDelete
  2. nnt kuar statement itu bukan sy, kata artis tu ;-)

    ReplyDelete
  3. p/s sy x membeli pun beli kopok lekor je ;-)

    ReplyDelete
  4. moga-moga hanya gosip liar shj....

    ReplyDelete
  5. harap sangat sekadar gosip la Diana..

    ReplyDelete
  6. Apa sebab diaorang bertabiat cenggitu agaknya ye makcik...tak cukup duit ke? Pendapatan dpd berlakon sikit sangat ke sampai tak dpt menampung perbelanjaan diri.....

    Huh....sianlah

    ReplyDelete
  7. alahai sedey tapi sapa erk ? tak dpt nk agak..

    ReplyDelete
  8. hello ☺ I'm newbie.. please visit my blog ♡ have a nice day!
    smartiesmoo.blogspot.kr

    ReplyDelete
  9. semoga dia cepat berubah....

    ReplyDelete
  10. Semoga mendapat hidayah untuk berubah.

    ReplyDelete
  11. Erk. No komen la cite2 mcm ni. Huhu

    ReplyDelete
  12. Kesian pun ada, sedih pun juga andai benar itu terjadi
    Jadikan renungan bersama moga anak-cucu keturunan kita tak melakukan kemungkaran..

    ReplyDelete
  13. Hope x btl la kan aishh mcm2 dunia skrg ni

    ReplyDelete
  14. Dunia akhir zaman.. Tiada yg mustahil... Jika betul moga Allah berikan dia hidayah sebelum terlambat...

    ReplyDelete
  15. Siapakah?? Hurmmmm...kalau betul, smoga dia diberi hidayah.

    ReplyDelete
  16. Our tour and travel guides know how to get the best out of affordable prices and they can save your money by sharing with you the best locations to shop, visit and dine. dubaiescortstars.com

    ReplyDelete
  17. These alluring ladies are extreme expert sidekicks you would wish to have living in Dubai or going by the city for business or delight. dubaigirls.net

    ReplyDelete
  18. I needed to thank you for this tremendous read !! I completely getting a charge out of each petite piece of it and I have you bookmarked to try out new substance you post.
    miami dolls

    ReplyDelete
  19. A travel group size of 12 or less allows us unparalleled flexibility and the ability to offer each and every one of our guests a unique experience that is enriching for years after.Orlando escorts

    ReplyDelete
  20. I have read your blog คลิปหลุด. it is very helpful for me. I want to say thanks to you. I have bookmark your site for future updates.

    ReplyDelete
  21. The escort advantage that we pass on is among and also can be normal get at the rates that we offer. We give the best young women that would absolutely fulfill you from each and every edge. Along these lines, visit us today and take your experience to another level.
    Escorts in Goa

    ReplyDelete
  22. I was surfing the Internet for information and came across your blog. I am impressed by the information you have on this blog. It shows how well you understand this subject. Lahore escorts

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …