Tuesday, 17 November 2015

AJAK PENGIKUT CARUTKAN ASTRO AZWAN ALI TAWARKAN RENDANG CHEF DIVA

Assalamualaikum...

Astro ni memang dari dulu lagi suka ulang2 siaran nya.
ye la..kita pun tahu stesen tv ni kan stesen tv yang kita kena langgan.
Ada yang langgan hari ni, ada yang langgan minggu depan, bulan depan..
sebab tu dia ulang2 supaya pelanggan yang baru pun dapat tengok 
siaran yang sebelum2 ni..

Tapi yang dah lama melanggan , 
mesti rasa boring jugak dok tengok rancangan 
yang sama je..dalam satu hari tu boleh dikatakan 90% nya 
adalah rancngan lama yang diulang tayang sampai
penonton yang dah lama melanggan ni naik cemuih sekaligus naik angin..



Kalau drama2 di  Prima dan Ria tu lagi la..
ada la satu dua drama baru..
yang lain semua drama lama.



Hari ni Diva AA mengajak pengikut2 nya dilaman IG
untuk carutkan Astro gara2 Astro ulang tayang siaran Sembang teh tarik
yang menampilkan dirinya sebagai tetamu jemputan.

Siapa yang carut boleh dapat Rendang AA.
Haih..orang ajak la buat benda yang baik..
ni ajak buat benda tak baik pulak.
Yang hairan nya ada jugak tu yang ikut sama 
maki hamun astro.

Sekian..



14 comments:

  1. Hahahahahahaha.. tergelak besar baca n3 nih.
    macam nih pon boleh yer.
    zura x ikut IG AA nih.. jadiknye x tahu lah kalo x viral.
    bila dah Viral baru tahu. hehehehe.

    ReplyDelete
  2. ahaha mula lagi dah.. tapi kalo baca sure nak gelak2.. macam trbaca2 dgn intonasi dia.. hehe..

    ReplyDelete
  3. saya masih tak boleh nak komen kai IG dia......huhuhu kena block la

    ReplyDelete
  4. jgn jadi enggang yg mkn buah belolok dah...

    ReplyDelete
  5. MMG PUN .... AKU DAH LA SUKA TGK CITE MPUTEH KLU DOK ULANG JE MELUAT LA PLAK

    ReplyDelete
  6. Ini serius memang rare.. dapat rendang lepas mencarut.. mampu bersimpati.. boleh tak tukar dp kat fb gambar dia tanda simpati? hehe..

    ReplyDelete
  7. Ada pulak orang melayan dia kat ig ek....banyak gak peminat tegar gituuu...sedap sgt gamaknye rendang si AA ni....

    ReplyDelete
  8. Hahahahaha...tak abis abis lagi dia ni...bahasa apa yang dia guna tu..:(

    ReplyDelete
  9. hmmm... manusia akhir zaman tak tahu baik buruk.. main ikut je...

    ReplyDelete
  10. siap dpt hadiah bila carut..kemain..hahahah

    ReplyDelete
  11. aida tgk ulangan smbg teh tarik AA tu.
    hmm nyampah tgk AA tu. meluat.
    patut nyer AA tu ajak la org buat baik2 kan.
    ni kritik program sendiri... apa hal?

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();