Skip to main content

MILA JIRIN RANCAK BUAT PERSIAPAN KAHWIN

Assalamualaikum...

Dah nak kahwin pun bekas juara AF5 ni..
Mila jrin sekarang ni sedang rancak membuat persiapan perkahwinan nya.
Dari kursus kahwin sampai ke baju pengantin semua dah diuruskan.



Untung la mila sebab bab makan2 tak payah fikir dah.
Sebab dia kan ada perniagaan pengurusan majlis ..
Mesti makan sedap2 kat kenduri Mila nanti..eceh..macam kena jemput je..
Hahahah


Tarikh perkahwinan tu belum di war2 kan lagi.
Tapi rasanya mesti tak lama je lagi sebab persiapan nya makin rancak sekarang.



Semoga semuanya dipermudahkan..
Darah tengah manis ni kena jaga-jaga..kan??
jaga2 tu maknanya jangan makan banyak2..
nanti tak muat baju pengantin..
heheh..

sekian...




Comments

  1. Saya minat dia ni sebab dia dengan pasangan dia ni pandai kumpul harta, nengok instagram dia ni siap dah ada rumah besar, dah ada bisnes dan macam-macam..Kira nya orang muda yang pandai simpan harta la..semoga urusan perkahwinannya nanti dipermudahkan.

    ReplyDelete
  2. lama tak dengar cerita mila ni.. dah nak kawen pun dia. Semoga di permudahkan semua urusan untuk mila

    ReplyDelete
  3. Lama tak dengar khabar dia.... Alhamdulillah... Moga dipermudahkan urusan dia...

    ReplyDelete
  4. sangat kurang kontrovesi..alhamdulillah..moga mudah setiap urusan..

    ReplyDelete
  5. Bestnya saat nak kawen tu kan makcik....teringat dulu dulu ekekeke....
    Artis ni mmg banyak duit kot ek....tengok tu...persiapan dia

    ReplyDelete
  6. Best nya jadi raja sehariiiiiiiiiii....alahaiiiiiii rasa nak sanding2 lagi lah diana hahahhaha

    ReplyDelete
  7. Da lma x dgr crita mula, tup tup da nak kawin da..msti meriah

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah
    seronokkan
    tgk perkembagan mila
    bru nmpak dlm iklan hotlink tu..

    ReplyDelete
  9. moga dipermudahkan smeuanya untuk mila

    Aishah

    ReplyDelete
  10. Dia ni cantikkk..suka..Alhamdulillah dah nak bina masjid dah..semoga Allah permudahkan urusannya..

    ReplyDelete
  11. Dah nak kahwin rupanya si Mila ni. Comel aje orangnya. Suka tengok. Baru la ni dapat tengok rupa pasangan Mila Jirin ni. Buat persiapan kahwin memang teruja lain macamkan. Yalah, macam kita dulu-dulu juga. Siang malam dok plan majlis kahwin!

    ReplyDelete
  12. Ooo artis comel ni nk kawen dah. Ingatkan dulu dia betul2 bercina dgn kwn dia tu

    ReplyDelete
  13. ohh nak kahwin da..tahniah untuk mereka

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …