Skip to main content

KRISIS ANTARA AUREL HERMANSYAH DAN KRISDAYANTI BERAKHIR

Assalamualaikum...



Ramai yang dah tahu tentang krisis dua beranak ni , krisdayanti dan Anak nya Aurel .
Baru2 ni Krisdayanti ada memuat naik gambar dia bersama keluarga Anang termasuk Aurel.
Nampaknya krisis mereka ni mungkin dah berakhir dan sudah berbaik .
Tak elok orang tahu masalah keluarga ..
Tapi bagus untuk orang tahu bahwa hubungan
yang goyah tu sudah semakin baik dan masih teguh seperti sediakala..


Melalui gambar yang dipost kelihatan Anang dan Raul Lemos juga
ada bersama dan ini membuktikan
hubungan mereka sudah baik dan rasanya ramai peminat
Krisdayanti  dan anang juga menggharap kan
perkara yang sama.



Asyanty yang juga isteri Anang,
juga memuat naik gambar2 pertemuan mereka sekeluarga
di instagram milik nya dan mengakui dia gembira melihat
Krisdayanti dan Aurel bertemu dan berbaik.

Alhamdullillah..
Semoga hubungan yang kembali jernih ni akan
bahagia selamanya..

jangan tanya kenapa saya ambik tau pasal Krisdayanti..
dah tentu la saya ni antara salah seorang
peminat lagu2 Krisdayanti..
eh!!suara saya kalau menyanyi macam Krisdayanti tau...(belagak)

sekian..

Comments

  1. Alhamdulillah.. Akhirnya pulih jua.. Tirulah macam Abby dan Norman..

    ReplyDelete
  2. Baguslah kalau dah baik.....
    Ai pun suka KD ni tau.....lagu lagu dia memang best. Sama ler kita, suara ai pun sebijik KD hahaha

    ReplyDelete
  3. Ok. Menghitung hati satu! Haha.

    ReplyDelete
  4. Hahaha! Statement last tu memang tak boleh blah! Yalah, yalah saya percayalah Diana suara awak tu macam KD. Saya pun peminat KD sebab suara dan lagu-lagunya memang best bangat. Tapi saya lagi suka Rossa lah!

    Baguslah mereka anak beranak dah berbaik. Kalau ingatkan kisah Anang dan Kris ni lagi syahdu. Tapi akhirnya berbaik jugakan, eloklah tu. Tutup buku habis cerita dah!

    ReplyDelete
  5. Salam, wahh...Alhamdulillah, rasa happy dan terhary pulak tgk diorg cmni..wuwu

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …