Tuesday, 11 August 2015

TOLONGLAH JAGA SENSITIVITI ORANG LAIN - DIDIE ALIAS

Assalamualaikum..

Kesian dengan Didie Alias yang terpaksa menjawab bagi pihak surat khabar yang menyiarkan gambar nya di salah satu berita jenayah.
Tak pasal2 orang salah sangka..
buatnya yang baca tu cuma baca tajuk je cemana??kan dah mengaibkan orang namanya tu...



Kot iye pun ianya kesilapan teknikal
apa la salahnya pihak akhbar hubungi Didie dan minta maaf..
Ni tak, senyap je..
Mana la orang tak marah..lagi2 orang popular..


sekian...


14 comments:

  1. laa ye ke, itupun nasib baik DD tak saman kan hihi,kesian jugalah :)

    ReplyDelete
  2. BAIK HATI DIDIE NI..KALAU SAMAN MALU JUTA2 MAU BANKRUPT SURATKHABAR TU...

    ReplyDelete
  3. Eh kalau kena kat kita pun bengang jugak, isi berita pasal didie tu ok tapi tajuk dan gambar letak kat situ memang tak kena, memang patut diasingkan la,saja je nak suh kontroversi kan..

    ReplyDelete
  4. As-salam diana..

    Betullah.. kalau kena kat kita pun tentu kita tak puas hati.. kes tu pulak bukan kes kecik2.. Patutnya pihak akhbar perlu lebih berjaga2 dalam soal macam ni..

    ReplyDelete
  5. Kesian dia... memang sepatutnya pihak suratkhabar tu kena buat ruangan larat mohon maaf atas kesilapan yg dibuat. Kalau kita pun marah sebab tak semua org baca isi kandungan. Kalau takat baca tajuk lain jadinya kan..

    ReplyDelete
  6. Meman naya tak pasal2...kesian Didie...

    ReplyDelete
  7. ntah apa2 ntah kan...takde kena mengena ngan gambar kak didi tu...

    ReplyDelete
  8. Masyarakat perlu jaga sensitiviti pihak lain termasuk artis seperti artis juga yg perlu jaga sensitiviti masyarakat termasuk dlm soal pakaian dan tingkah laku...

    ReplyDelete
  9. hahahahaha kelakar.mcm mcm hal.

    ReplyDelete
  10. Moga isu ni selesai dengan baiklah hendakNYA.

    ReplyDelete
  11. nilah ni...editor tak check hihi

    ReplyDelete
  12. Salam, phew~ big mistake ni, bleh pulak terselit muka artis dlm artikel jenayah..hadoi~ ntah2 kat bahagian nota kaki je penulis say something tgntg didie, tp diletaknya besar2 muka didie..ape daa...

    ReplyDelete
  13. Memang pun pihak suratkhabar kena minta maaf pada Didie Alias. Tak pasal-pasal dia terpalit sama padahal berita tu takda kena mengena pun dengannya.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();