Thursday, 6 August 2015

SERPIHAN PESAWAT DIPULAU REUNION SAH MILIK MH370

Assalamualaikum...

Perdana menteri mengesahkan serpihan yang ditemui di pulau reunion adalah milik mh370...


Takziah diucapkan kepada semua keluarga mangsa nahas..
Diharapkan tiada lagi kejadian buruk berlaku pada kita semua.
Dah bermacam2 yang kita lalui  dalam tempoh 515 hari ni..
Ianya bagaikan peringatan dariNya
Atas kekilafan kita sendiri..

Namun bila terjadi perkara2 seperti ini
Kita asyik menunding jari kepada orang lain..
Sedangkan apa yang terjadi adalah ujian dan peringatan untuk kita..

Saya baca banyak komen yang masih tak percaya tentang berita ni.ada yang kata tak boleh percaya sebab yang umumkan nya adalah pm kita.apa yang keluar dari mulut dia semua tak boleh dipercayai.macam kelakar pulak sebab bukan pm kita yang pi ke pulau tu dan siasat serpihan pesawat tu..perancis ada pakar mere ka sendiri yang buat kerja2 tu..Pm kita hanya menyampaikan sahaja keputusan siasatan mereka..
Jangan la ingat pm kita tu berkuasa sangt sampai  semua negara luar nak tunduk pada dia.bukan semua negara boleh dibeli dengan wang ringgit.pm kita tu bukan siapa2 la..kalau nak tauu , kat negara luar nun mereka lebih banyak dapat tahu buruk pm kita tu berbanding rakyat malaysia sendiri.kalau tidak tak la masih ada yang dok menjilat kaki pm kita tu ..

Apa pun kita tak lupa isu2 besar yang berlaku hari ni..kan?? ini hanya pendapat saya sahaja.benda ni kalau cakap banyak pun jadi gaduh nanti..heheh?


Sekian...






5 comments:

  1. salam takziah buat semua waris mangsa...

    ReplyDelete
  2. Salam...klw betul tu MH370..selesailah sudah penantian waris2 mangsa..terseksa menunggu selama ni..takziah :'(

    ReplyDelete
  3. Sekurang-kurangnya adalah kepastian dan pengakhiran pada kisah MH370 ni. Kalau tidak kasihan juga waris mereka yang terus-terusan menunggu, mengharapkan sesuatu yang ajaib berlaku.

    Bab PM tu tak tahulah nak kata apa. Komen banyak-banyak pun tak guna. Tapi kalau dah tak suka, cakap apa pun tetap orang tak suka ^_^

    ReplyDelete
  4. Doa terbaik utk MH370..

    ReplyDelete
  5. doakan untuk MH370
    walaupon ayu masih tak percaya sbb hanya serpihan sje yang temui nya kan

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();