Skip to main content

NASIHAT SHAHEIZY SAM UNTUK SYATILLA MELVIN

Assalamualaikum..

Shaheizy Sam ni cukup berahsia tentang soal cinta.
Walaupun dia dalam kalangan keluarga selebriti tapi cerita cinta dia cukup susah 
nak didedahkan..
Sampai sekarang masih ada yang berteka teki siapa sebenarnya kekasih Shaheizy Sam.



Walaupun ada desas desus mengatakan dia menjalin hubungan cinta dengan pelakon Syatilla Melvin
tapi sampai sekarang kedua-dua nya masih belum membuka mulut
mengakui mereka sedang bercinta..



Baru-baru ni Syatilla ada meluahkan rasa kecewa dengan satu artikel 
mengatakan dia bersedia berkahwin dengan Shaheizy Sam.
sedangkan dia tidak pernah mengeluarkan kenyataan dengan siapa dia akan menamatkan zaman bujang nya..





Shaheizy Sam turut memberi sedikit nasihat kepada Syatiila berhubung apa yang 
tersiar dalam artikel tersebut untuk menenangkan "teman baik" nya ini.



sekian..

Comments

  1. saling menyokong itu perlu dalam persahabantan..

    ReplyDelete
  2. Respect lah sam.. even dah lama dia dlm dunia hiburan tetap mantain. Gosip2 pun jrng melanda diri dia.. Semoga Shaheizy Sam terus maju.. Chayorkkkk !

    ReplyDelete
  3. nasihat yg bernas..
    GMBM. Salam perkenalan.

    ReplyDelete
  4. cun gak syatilla wt rmbut pendek cmtu..hehe..sesuai je kot dia dgn sam tu ahaks

    ReplyDelete
  5. nk jd artis kena kental hadapi gosip

    ReplyDelete
  6. Sam ni saya memang suka. Tak cepat melatah dan tak berlagak macam artis-artis lain. Baru suam-suam kuku nak naik, dah terasa glamour sampai tak sedar diri. Lagi pun bab Sam dengan ibunya tu saya memang respek. Ini seorang lagi contoh anak yang baik macam suami kita. Huhuhu!

    ReplyDelete
  7. hidup dalam dunia artis ni mesti kene bersedia kan
    letih fizikal dan mental sekali
    xkenal la sape dia ni
    hahahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …