Tuesday, 4 August 2015

NASIHAT SHAHEIZY SAM UNTUK SYATILLA MELVIN

Assalamualaikum..

Shaheizy Sam ni cukup berahsia tentang soal cinta.
Walaupun dia dalam kalangan keluarga selebriti tapi cerita cinta dia cukup susah 
nak didedahkan..
Sampai sekarang masih ada yang berteka teki siapa sebenarnya kekasih Shaheizy Sam.



Walaupun ada desas desus mengatakan dia menjalin hubungan cinta dengan pelakon Syatilla Melvin
tapi sampai sekarang kedua-dua nya masih belum membuka mulut
mengakui mereka sedang bercinta..



Baru-baru ni Syatilla ada meluahkan rasa kecewa dengan satu artikel 
mengatakan dia bersedia berkahwin dengan Shaheizy Sam.
sedangkan dia tidak pernah mengeluarkan kenyataan dengan siapa dia akan menamatkan zaman bujang nya..





Shaheizy Sam turut memberi sedikit nasihat kepada Syatiila berhubung apa yang 
tersiar dalam artikel tersebut untuk menenangkan "teman baik" nya ini.



sekian..

8 comments:

  1. saling menyokong itu perlu dalam persahabantan..

    ReplyDelete
  2. Respect lah sam.. even dah lama dia dlm dunia hiburan tetap mantain. Gosip2 pun jrng melanda diri dia.. Semoga Shaheizy Sam terus maju.. Chayorkkkk !

    ReplyDelete
  3. nasihat yg bernas..
    GMBM. Salam perkenalan.

    ReplyDelete
  4. cun gak syatilla wt rmbut pendek cmtu..hehe..sesuai je kot dia dgn sam tu ahaks

    ReplyDelete
  5. nk jd artis kena kental hadapi gosip

    ReplyDelete
  6. Sam ni saya memang suka. Tak cepat melatah dan tak berlagak macam artis-artis lain. Baru suam-suam kuku nak naik, dah terasa glamour sampai tak sedar diri. Lagi pun bab Sam dengan ibunya tu saya memang respek. Ini seorang lagi contoh anak yang baik macam suami kita. Huhuhu!

    ReplyDelete
  7. hidup dalam dunia artis ni mesti kene bersedia kan
    letih fizikal dan mental sekali
    xkenal la sape dia ni
    hahahaha

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();