Saturday, 29 August 2015

MEREKA TAK JATUH PUN...

Assalamualaikum...

tengok gambar bawah ni tertanya2 pulak cemana dia orang ni boleh tak jatuh ye??
kalau kita memang dah tersembam ke depan kot..kan???
Gambar di bawah ialah perarakan oleh tentera wanita di China sambil 
menaiki kenderaan yang bergerak.



Kagum tak...??


ha..ramai yang tengok gambar ni dan kata ,
ada tempat khas untuk tentera-tentera wanita ini berdiri supaya tak jatuh..
ada yang cakap ni edit..
heheheh.

sebenarnya tentera2 wanita2 ini telah di latih untuk ini selama berbulan2..
salah satu latihan yang mereka perlu jalani ialah 
dengan berdiri dengan hanya menggunakan tumit sambil meletak kan botol air diatas kepala.



ini salah satu latihan oleh tentera wanita di china.
hebat lah diaorang ni...



Sekian..




8 comments:

  1. brek macamana pun takkan tersembam ke?

    ReplyDelete
  2. Hebatla diorg ni, bukan latihan yg mudah ni

    ReplyDelete
  3. Rs nyer buat latihan cm ni pn mkn ms berthn ;)

    ReplyDelete
  4. perghhh..hebat!
    tentera kita blh ke ye buat cmtu?hihi

    ReplyDelete
  5. Pemandu kenderaan ni mesti bawa slow and steady, takda main brek mengejut punya. Kalau dah membrek pun tak jatuh, memang salute habislah kat depa!

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();