Skip to main content

ISU BERKELAKUAN KURANG SOPAN DI RUMAH ANAK YATIM, NAD ZAINAL MOHON MAAF

Assalamualaikum..

selepas berdiam diri selama beberapa hari ,
Nad Zainal hari ni memuat naik status memohon maaf kepada semua 
diatas kelakuan nya di rumah anak yatim .
Video kelakuan Nad Zainal yang dikatakan 
tidak melayan anak-anak yatim,
dan duduk dengan gaya kurang sopan telah tersebar sejak 2 hari lalu.



Namun sejak itu Nad Zainal mendiam kan diri dan 
hanya pengurus nya sahaja yang 
tampil membela pelakon ini.




nad.zainal Salam , Saya mengambil keputusan untuk berdiam diri buat sementara, bagi mengelakkan dari mengeruhkan keadaan dan Nad hanya akan komen tentang isu ini di Platform social media Nad dan yang lain, Nad serah pihak pengurusan baru Nad, A Klasse Management untuk menjawab. Sekali lagi, Nad minta maaf pada sesiapa yang tersinggung dengan apa-apa perbuatan saya terutamanya penyebaran video berdurasi 30 saat di rumah anak yatim. Inshaallah Nad akan berusaha untuk jadi yang lebih baik.

Selepas isu ini tersebar ramai yang tampil dan
mengakui pelakon ini memang mempunyai sikap yang
kurang mesra dengan peminat tidak seperti
yang digambarkan oleh pengurusnya Asyraf Khalid.



Diharapkan apa yang berlaku ni memberi pengajaran kepada nad Zainal.
Dan kita juga ambil la pengajaran dari kesilapan orang lain.
Mungkin kesilapan dia hari ni adalah kesilapan kita di masa depan.
Tiada manusia yang sempurna dan tanpa kita sedar setiap hari kita juga
buat silap.
Tapi itu bukan bermakna kita tidak perlu untuk cuba jadi lebih baik.


sekian..

Comments

  1. Sama-samalah kita muhasabah diri..

    ReplyDelete
  2. patut dah faham bila jadi artis ni, sebab banyak mata² akan melihat mencari di mana silapnya..so behave :)

    ReplyDelete
  3. Dah jadi artis...kentut pun kena tahan...owhhh...

    ReplyDelete
  4. dh nama pun artis mesti la byk mata2 memerati..

    ReplyDelete
  5. Pengajaran, apa2 pun kena lebih awasi diri.

    ReplyDelete
  6. bila dah jd artis ni ..silap je dah jd isu ...so sape2 yg glemer tu ate blogger pun sila belakon lebih sikit ... nk sombong nak dok tak spon sila buat kat rumah je .... silap2 diana dok pi jln2 pun ada mata memerati...kuikui

    ReplyDelete
  7. Ada baca kisah si Nad ni. Kalau tengok muka memang nampak comel dan baik-baik aje. Tapi hati manusia kita tak tahu. Nak cakap banyak pun bukan kita kenal si artis ni. Moga kalau benar kisahnya, dia akan berusaha menjadi seorang yang lebih baik lagi!

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …