Tuesday, 25 August 2015

ISU BERKELAKUAN KURANG SOPAN DI RUMAH ANAK YATIM, NAD ZAINAL MOHON MAAF

Assalamualaikum..

selepas berdiam diri selama beberapa hari ,
Nad Zainal hari ni memuat naik status memohon maaf kepada semua 
diatas kelakuan nya di rumah anak yatim .
Video kelakuan Nad Zainal yang dikatakan 
tidak melayan anak-anak yatim,
dan duduk dengan gaya kurang sopan telah tersebar sejak 2 hari lalu.



Namun sejak itu Nad Zainal mendiam kan diri dan 
hanya pengurus nya sahaja yang 
tampil membela pelakon ini.




nad.zainal Salam , Saya mengambil keputusan untuk berdiam diri buat sementara, bagi mengelakkan dari mengeruhkan keadaan dan Nad hanya akan komen tentang isu ini di Platform social media Nad dan yang lain, Nad serah pihak pengurusan baru Nad, A Klasse Management untuk menjawab. Sekali lagi, Nad minta maaf pada sesiapa yang tersinggung dengan apa-apa perbuatan saya terutamanya penyebaran video berdurasi 30 saat di rumah anak yatim. Inshaallah Nad akan berusaha untuk jadi yang lebih baik.

Selepas isu ini tersebar ramai yang tampil dan
mengakui pelakon ini memang mempunyai sikap yang
kurang mesra dengan peminat tidak seperti
yang digambarkan oleh pengurusnya Asyraf Khalid.



Diharapkan apa yang berlaku ni memberi pengajaran kepada nad Zainal.
Dan kita juga ambil la pengajaran dari kesilapan orang lain.
Mungkin kesilapan dia hari ni adalah kesilapan kita di masa depan.
Tiada manusia yang sempurna dan tanpa kita sedar setiap hari kita juga
buat silap.
Tapi itu bukan bermakna kita tidak perlu untuk cuba jadi lebih baik.


sekian..

9 comments:

  1. Sama-samalah kita muhasabah diri..

    ReplyDelete
  2. patut dah faham bila jadi artis ni, sebab banyak mata² akan melihat mencari di mana silapnya..so behave :)

    ReplyDelete
  3. Dah jadi artis...kentut pun kena tahan...owhhh...

    ReplyDelete
  4. dh nama pun artis mesti la byk mata2 memerati..

    ReplyDelete
  5. Pengajaran, apa2 pun kena lebih awasi diri.

    ReplyDelete
  6. bila dah jd artis ni ..silap je dah jd isu ...so sape2 yg glemer tu ate blogger pun sila belakon lebih sikit ... nk sombong nak dok tak spon sila buat kat rumah je .... silap2 diana dok pi jln2 pun ada mata memerati...kuikui

    ReplyDelete
  7. Ada baca kisah si Nad ni. Kalau tengok muka memang nampak comel dan baik-baik aje. Tapi hati manusia kita tak tahu. Nak cakap banyak pun bukan kita kenal si artis ni. Moga kalau benar kisahnya, dia akan berusaha menjadi seorang yang lebih baik lagi!

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();