Skip to main content

ISTERI KECEWA ADI PUTRA DI FITNAH TERLANTAR SAKIT

Assalamualaikum...


Kenapa entah ada manusia2 macam ni ye??
merosak kan nama blogger je..
padahal dia sebenarnya bukan blogger.
dia cuma nak kejar duit untuk iklan dia je...
Dia buka satu blog semata2 untuk iklan dia.
TAJUK ENTRY TAK DE KAITAN LANGSUNG DENGAN
ISI ARTIKEL NYA TU..

Tadi ternampak gambar diatas ni yang di muat naik
oleh isteri kepada pelakon Adi Putra ..

aidayusof15 Ya Allah swt...ku ampunkan org yg buat fitnah kpd keluargaku Amin 😔😔😔 walaupun keadaan kesihatan diriku yg sakit...terima kasih dan alhamdulillah cc @adp_adiputra


Tak pasal2 Adi Putra pulak yang di kata sakit kanser.
Sedangkan yang sakit tu adalah isteri Adi Putra.
Walaupun dia letak tanda soal kat tajuk post tu tapi
kalau di baca caption kat atas tu jelas
dia nak kata adi putra yang sakit.
Siap ada "amanah dari Adi.."
nampak sangat tau...

Sedih lah hati seorang isteri bila
ada yang membuat cerita macam2 tentang suami nya.
benda yang tak de diada-adakan..
Sebelum ni ada yang kata Adi Putra sombong sampai tak layan
peminat yang datang tengok dia buat pengambaran kat satu felda ni.
Siapa tahu mungkin masa tu Adi tengah runsing memikirkan
keadaan isterinya yang terlantar sakit.


Isteri Adi putra dikatakan sakit
dan baru saja menjalani pembedahan..
jadi dalam keadaan orang yang disayangi terlantar sakit
 siapa la yang mampu bergelak ketawa??

sekian..


Comments

  1. baru jugak baca kt ig wife adi..kesian kan..benda2 camni jangan buat main2..kalau kena diri / keluarga sendiri, tak ke sedih?

    ReplyDelete
  2. Ya Allah.. Kesiannya.. Hmm.. Org tu ibgat berkat ke buat fitnah camtu..

    ReplyDelete
  3. diaorang tak tahu ke..sebarkan berita yang tak betul tu adalah satu fitnah..Fitnah tu dosa dia lebih besaq daripada membunuh

    ReplyDelete
  4. baru baca tadi DR kat IG aida, pelikkan manusia zaman laa ni suka buat perkara yang bukan-bukan ni..:(

    ReplyDelete
  5. Tak tau la apa agaknya yg best sangat mereka reka cerita ni...

    ReplyDelete
  6. Sekarang ni banyak sgt blog yang tajuk n jalan cerita memang x sama langsung...kita yg blogger ni pun geram.. kalau ye pun nk kejar duit xperlulah sampai mereka cerita..kan?

    ReplyDelete
  7. Yg memfitnah tu pun tak habis mengaji kot hihi....tu yg jadi cita separuh jalan tu

    ReplyDelete
  8. Ni mesti spesies baru baca tajuk dan buat kesimpulan. Itu yang jauh menyimpang dari cerita asal. Tak baik menfitnah orang. Tak pasal-pasal dapat dosa.

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…