Thursday, 27 August 2015

ISTERI KECEWA ADI PUTRA DI FITNAH TERLANTAR SAKIT

Assalamualaikum...


Kenapa entah ada manusia2 macam ni ye??
merosak kan nama blogger je..
padahal dia sebenarnya bukan blogger.
dia cuma nak kejar duit untuk iklan dia je...
Dia buka satu blog semata2 untuk iklan dia.
TAJUK ENTRY TAK DE KAITAN LANGSUNG DENGAN
ISI ARTIKEL NYA TU..

Tadi ternampak gambar diatas ni yang di muat naik
oleh isteri kepada pelakon Adi Putra ..

aidayusof15 Ya Allah swt...ku ampunkan org yg buat fitnah kpd keluargaku Amin 😔😔😔 walaupun keadaan kesihatan diriku yg sakit...terima kasih dan alhamdulillah cc @adp_adiputra


Tak pasal2 Adi Putra pulak yang di kata sakit kanser.
Sedangkan yang sakit tu adalah isteri Adi Putra.
Walaupun dia letak tanda soal kat tajuk post tu tapi
kalau di baca caption kat atas tu jelas
dia nak kata adi putra yang sakit.
Siap ada "amanah dari Adi.."
nampak sangat tau...

Sedih lah hati seorang isteri bila
ada yang membuat cerita macam2 tentang suami nya.
benda yang tak de diada-adakan..
Sebelum ni ada yang kata Adi Putra sombong sampai tak layan
peminat yang datang tengok dia buat pengambaran kat satu felda ni.
Siapa tahu mungkin masa tu Adi tengah runsing memikirkan
keadaan isterinya yang terlantar sakit.


Isteri Adi putra dikatakan sakit
dan baru saja menjalani pembedahan..
jadi dalam keadaan orang yang disayangi terlantar sakit
 siapa la yang mampu bergelak ketawa??

sekian..


9 comments:

  1. baru jugak baca kt ig wife adi..kesian kan..benda2 camni jangan buat main2..kalau kena diri / keluarga sendiri, tak ke sedih?

    ReplyDelete
  2. Ya Allah.. Kesiannya.. Hmm.. Org tu ibgat berkat ke buat fitnah camtu..

    ReplyDelete
  3. diaorang tak tahu ke..sebarkan berita yang tak betul tu adalah satu fitnah..Fitnah tu dosa dia lebih besaq daripada membunuh

    ReplyDelete
  4. baru baca tadi DR kat IG aida, pelikkan manusia zaman laa ni suka buat perkara yang bukan-bukan ni..:(

    ReplyDelete
  5. Tak tau la apa agaknya yg best sangat mereka reka cerita ni...

    ReplyDelete
  6. Sekarang ni banyak sgt blog yang tajuk n jalan cerita memang x sama langsung...kita yg blogger ni pun geram.. kalau ye pun nk kejar duit xperlulah sampai mereka cerita..kan?

    ReplyDelete
  7. Yg memfitnah tu pun tak habis mengaji kot hihi....tu yg jadi cita separuh jalan tu

    ReplyDelete
  8. Ni mesti spesies baru baca tajuk dan buat kesimpulan. Itu yang jauh menyimpang dari cerita asal. Tak baik menfitnah orang. Tak pasal-pasal dapat dosa.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();