Thursday, 13 August 2015

CECAIR VAPE JENAMA NENEN

Assalamualaikum...




Sekarang ni kat pasaran dah ada cecair vape
dengan nama Nenen..
lain macam je nama nya..
Tak boleh nak letak nama lain ke?
kalau menghisap je ingat nenen je la ye??
Pelik betul la..
nampak sangt nak guna kontroversi untuk naik kan produk diorang..

Ni kang ada yang kata saya ni
menghentam perniagaan orang Melayu..
Mula buat ayat.."cemana melayu nak maju."
(saya agak je ni perniagaan orang melayu
sebab tengok no tel mereka tu ada nama melayu..)

Kot ye pun nak maju guna la cara lain..
Jangan nampak terdesak sangat..


Ni lagi satu..
Tak payah la bagi pompuan2 gini promote produk kome..
nampak murahan sangat..melayu kan?
jangan nak nampak mat saleh sangat la..

<<<..Terbuai2 dengar suara Nanasheme nyanyi  lagu "All Of Me" ni..layan habis..meh dengar kat sini..

sekian..



20 comments:

  1. nama nak gah je. tapi husband saya kata tak sedap..

    ReplyDelete
  2. Alahaiii...tak der nama lain ker nak bagi.

    ReplyDelete
  3. jenama nenen ni.. produk tempatan ke kak?klu produk luar sy boleh terima lagi

    ReplyDelete
  4. adoiiii, nama tak boleh blah...hahaha...

    aku tak suka tgk pompuan hisap benda alah ni...

    ReplyDelete
  5. penjenamaa itu penting..dah blur sangat koot

    ReplyDelete
  6. Salam, kalau setakat nama tu xpelah, ini siap promosi guna awek2 camtu, dgn jenamanya elok terletak kat situ...mmg agenda sangat~ haihh..camne lah org tak pandang kite ni murahan...hmmm~

    ReplyDelete
  7. Harap-harap pihak yang berkenaan akan ban benda ni.

    ReplyDelete
  8. yg pmpuan pakai baju tulisan tu mmg xde maruah agaknya..mana lah sifat malu dorg ye..aduhaiii pompuan zmn skrg..

    ReplyDelete
  9. Ya Allah... Yang pakai baju tu tak rasa malu ke??

    ReplyDelete
  10. ha'ah laa... nampak murahan sangat gadis2 tu.. malu lah... :(


    Salam.. haii.. jemput join giveaway saya ye.. ParodyMe : 1st Giveaway By DRAMATIC UNIC dengan hadiah wang tunai keseluruhan bernilai RM350 untuk direbut..!! Jom ajak ramai-ramai join.. jomm.. jommm..!! tQ so much... :)

    ReplyDelete
  11. Diana baru tau dan baru nampak ni...tapi ini betul2 buat kita rasa malu dengan jenama dan model2 tu....

    ReplyDelete
  12. sanggup pulak tu pakai tshirt tulis nenen tu..huhu

    ReplyDelete
  13. ishhh geli plak rasa tgk pic tu. tak malu ke

    ReplyDelete
  14. Nak kan kelainan kekdahnya kak.

    ReplyDelete
  15. Jenama 'Nenen'. Gelak pulak nak menyebutnya tapi mana tau dah sedut memang sedap macam nenen tradisional :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();