Skip to main content

CECAIR VAPE JENAMA NENEN

Assalamualaikum...




Sekarang ni kat pasaran dah ada cecair vape
dengan nama Nenen..
lain macam je nama nya..
Tak boleh nak letak nama lain ke?
kalau menghisap je ingat nenen je la ye??
Pelik betul la..
nampak sangt nak guna kontroversi untuk naik kan produk diorang..

Ni kang ada yang kata saya ni
menghentam perniagaan orang Melayu..
Mula buat ayat.."cemana melayu nak maju."
(saya agak je ni perniagaan orang melayu
sebab tengok no tel mereka tu ada nama melayu..)

Kot ye pun nak maju guna la cara lain..
Jangan nampak terdesak sangat..


Ni lagi satu..
Tak payah la bagi pompuan2 gini promote produk kome..
nampak murahan sangat..melayu kan?
jangan nak nampak mat saleh sangat la..

sekian..



Comments

  1. nama nak gah je. tapi husband saya kata tak sedap..

    ReplyDelete
  2. Alahaiii...tak der nama lain ker nak bagi.

    ReplyDelete
  3. jenama nenen ni.. produk tempatan ke kak?klu produk luar sy boleh terima lagi

    ReplyDelete
  4. adoiiii, nama tak boleh blah...hahaha...

    aku tak suka tgk pompuan hisap benda alah ni...

    ReplyDelete
  5. penjenamaa itu penting..dah blur sangat koot

    ReplyDelete
  6. Salam, kalau setakat nama tu xpelah, ini siap promosi guna awek2 camtu, dgn jenamanya elok terletak kat situ...mmg agenda sangat~ haihh..camne lah org tak pandang kite ni murahan...hmmm~

    ReplyDelete
  7. Harap-harap pihak yang berkenaan akan ban benda ni.

    ReplyDelete
  8. yg pmpuan pakai baju tulisan tu mmg xde maruah agaknya..mana lah sifat malu dorg ye..aduhaiii pompuan zmn skrg..

    ReplyDelete
  9. Ya Allah... Yang pakai baju tu tak rasa malu ke??

    ReplyDelete
  10. ha'ah laa... nampak murahan sangat gadis2 tu.. malu lah... :(


    Salam.. haii.. jemput join giveaway saya ye.. ParodyMe : 1st Giveaway By DRAMATIC UNIC dengan hadiah wang tunai keseluruhan bernilai RM350 untuk direbut..!! Jom ajak ramai-ramai join.. jomm.. jommm..!! tQ so much... :)

    ReplyDelete
  11. Diana baru tau dan baru nampak ni...tapi ini betul2 buat kita rasa malu dengan jenama dan model2 tu....

    ReplyDelete
  12. sanggup pulak tu pakai tshirt tulis nenen tu..huhu

    ReplyDelete
  13. ishhh geli plak rasa tgk pic tu. tak malu ke

    ReplyDelete
  14. Nak kan kelainan kekdahnya kak.

    ReplyDelete
  15. Jenama 'Nenen'. Gelak pulak nak menyebutnya tapi mana tau dah sedut memang sedap macam nenen tradisional :)

    ReplyDelete

Post a comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …