Skip to main content

CECAIR VAPE JENAMA NENEN

Assalamualaikum...




Sekarang ni kat pasaran dah ada cecair vape
dengan nama Nenen..
lain macam je nama nya..
Tak boleh nak letak nama lain ke?
kalau menghisap je ingat nenen je la ye??
Pelik betul la..
nampak sangt nak guna kontroversi untuk naik kan produk diorang..

Ni kang ada yang kata saya ni
menghentam perniagaan orang Melayu..
Mula buat ayat.."cemana melayu nak maju."
(saya agak je ni perniagaan orang melayu
sebab tengok no tel mereka tu ada nama melayu..)

Kot ye pun nak maju guna la cara lain..
Jangan nampak terdesak sangat..


Ni lagi satu..
Tak payah la bagi pompuan2 gini promote produk kome..
nampak murahan sangat..melayu kan?
jangan nak nampak mat saleh sangat la..

sekian..



Comments

  1. nama nak gah je. tapi husband saya kata tak sedap..

    ReplyDelete
  2. Alahaiii...tak der nama lain ker nak bagi.

    ReplyDelete
  3. jenama nenen ni.. produk tempatan ke kak?klu produk luar sy boleh terima lagi

    ReplyDelete
  4. adoiiii, nama tak boleh blah...hahaha...

    aku tak suka tgk pompuan hisap benda alah ni...

    ReplyDelete
  5. penjenamaa itu penting..dah blur sangat koot

    ReplyDelete
  6. Salam, kalau setakat nama tu xpelah, ini siap promosi guna awek2 camtu, dgn jenamanya elok terletak kat situ...mmg agenda sangat~ haihh..camne lah org tak pandang kite ni murahan...hmmm~

    ReplyDelete
  7. Harap-harap pihak yang berkenaan akan ban benda ni.

    ReplyDelete
  8. yg pmpuan pakai baju tulisan tu mmg xde maruah agaknya..mana lah sifat malu dorg ye..aduhaiii pompuan zmn skrg..

    ReplyDelete
  9. Ya Allah... Yang pakai baju tu tak rasa malu ke??

    ReplyDelete
  10. ha'ah laa... nampak murahan sangat gadis2 tu.. malu lah... :(


    Salam.. haii.. jemput join giveaway saya ye.. ParodyMe : 1st Giveaway By DRAMATIC UNIC dengan hadiah wang tunai keseluruhan bernilai RM350 untuk direbut..!! Jom ajak ramai-ramai join.. jomm.. jommm..!! tQ so much... :)

    ReplyDelete
  11. Diana baru tau dan baru nampak ni...tapi ini betul2 buat kita rasa malu dengan jenama dan model2 tu....

    ReplyDelete
  12. sanggup pulak tu pakai tshirt tulis nenen tu..huhu

    ReplyDelete
  13. ishhh geli plak rasa tgk pic tu. tak malu ke

    ReplyDelete
  14. Nak kan kelainan kekdahnya kak.

    ReplyDelete
  15. Jenama 'Nenen'. Gelak pulak nak menyebutnya tapi mana tau dah sedut memang sedap macam nenen tradisional :)

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …